עמיר פרץ, יו״ר דירקטוריון התעשייה האווירית ושר הביטחון לשעבר, אמר בסרטון שפורסם בדף הפייסבוק של התעשייה האווירית: ״בבוקר יום שבת ה-7 באוקטובר, התעוררנו בשדרות, אחלמה ואני, עם האזעקה שפילחה את שמיי היישוב בקריאת צבע אדום.

לאחר כמה דקות התחוורה לנו התמונה הקשה. קיבלנו טלפונים מבנינו שגרים בשכונות אחרות בעיר, והם דווחו שהם שומעים קולות של ירי ברחובות היישוב. ככל שחלף הזמן, התמונה הפכה קשה עוד יותר. כולכם מכירים את המראות הקשים שצילמו בקיבוצים ובתוך היישוב שלי.״

פרץ הוסיף: ״אני רואה את ההתגייסות של עם ישראל ובתוכם התגייסות של כל עובדי התעשייה האווירית שמהרגע הראשון התייצבו לעבודה ועובדים 24/7 כדי לספק את הדרישות המיידיות שכל כך חשובות לפעילות המבצעית היום ובוודאי להמשך הפעילות שתכריע את החמאס.

אני מחלק את זמני בין עבודה וביקורי משפחות שכולות ששילמו את המחיר היקר ביותר, וכל ביקור כזה מבהיר ומחזק את תחושותינו כי אנו חייבים לנצח.

בזכות הגיבורות והגיבורים שנלחמים על הבית, בזכות צה''ל ומערכת הביטחון שאנחנו חלק ממנה, בזכות האחדות ובזכות כל אחת ואחד שגרים כאן וימשיכו לגור כאן לעולם - ישראל תנצח. התעשייה האווירית לישראל תמשיך לשמור על המדינה, באוויר בים ביבשה ובחלל".

פרץ התייחס ליום השנה לרצח רבין: ״היום אנחנו מציינים את יום השנה להירצחו של ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין ז״ל. אמירתו של רבין  - אין לנו מדינה ספייר! מהדהדת בימים אלו בכל ביקור, בכל שיחה. ולכן חייבים לנצח״.