במסע אופניים שהתקיים היום (שישי) בקריאה להשבת החטופים, השתתף שאול לוי, סבה של נעמה לוי שנחטפה מנחל עוז. במסע השתתפו כמאתיים רוכבים שיצאו למסלולים באזור מזרח לכיש. הרוכבים קיבלו חולצות עם תמונתה של נעמה, ספורטאית מהדרום, שמוחזקת בשבי החמאס. "היום לא מדובר בלהשיב את החטופים הביתה. זה להציל אותם", אמר שאול.

כך יורש העצר הסעודי צפוי להביא לבלימת המלחמה בעזה | ד"ר ענת הוכברג-מרום

בחמאס טוענים: "המנהרות שלנו חסינות מניסיונות הצפה"

הקלטות משפחות החטופים עם קבינט המלחמה (צילום :ללא קרדיט)

על מסע האופניים הוא הוסיף, "יש לנו כאן גיבוי ממאתיים רוכבים שהגיעו מכל הארץ, כדי להביע תמיכה והזדהות בצורך החיוני הזה. הנוכחות של מאתיים רוכבים לאורך הכביש, מסביר את הניגוד בין מה שנעשה כאן לבין מה שקורה עם החטופים מתחת לאדמה ברצועת עזה".

"אנחנו לא שקטים, אנחנו דואגים ופוחדים", שיתף שאול. "מלווה אותנו חרדה יום יומית, ולילה לילה. אנחנו מקווים שיעשה מעשה אמיתי להחזיר את החטופים הביתה".

הוא סיפר כי הם מאוכזבים מהממשלה: "מצד אחד אנחנו יודעים שיש לחימה מאד עיקשת ברצועת עזה ומהצד השני הממשלה אומרת אנחנו נעשה הכל כדי להחזיר את החטופים. אבל היום המצב הוא אחר לגמרי. זה לא להשיב את החטופים הביתה, זה להציל אותם".

נעמה לוי נחטפה לעזה מקיבוץ נחל עוז. סרטון שלה לאחר שנחטפה לעזה פורסם ברשתות. נזכיר בעזה יש עדיין 135 חטופים, יחד עם אברה מנגיסטו, הישאם א-סייד, הדר גולדין ז"ל ואורון שאול ז"ל.