היום (שלישי) משה דוידוביץ', ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות, נשא דברים בפגישה של ראשי רשויות הצפון בפורום עם השרים. מול השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושר הנגב והגליל והחוסן הלאומי יצחק ווסרלאוף, אמר בכעס: "אנחנו צריכים כראשי רשויות להתחנן שיגנו על התושבים שלנו".

בצפון מתריעים לאחר האירועים הקשים: "נזק שיכול להיות בלתי הפיך"
"נתניהו היה מסרב": זאת המחלוקת הגדולה בקבינט המלחמה

השר וסרלאוף והשר בן גביר עם ראשי רשויות הצפון, בפורום קו העימות (צילום :דוברות מטה אשר)

דוידוביץ' שיתף, "יושב פה לידי בני בן מובחר, ראש מועצה אזורית מבואות חרמון, חברי הטוב שאתמול איבד משפחה, וגיורא זלץ ראש מועצה אזורית גליל עליון, שאיבד, ואני שאיבדתי תושב שלי, שיצא לפתוח מים במטעים ויורים עליו נ"ט - והמדינה שלנו מתנהלת לא כמדינה שהיא אחרי ה-7.10 באוקטובר, להיות הריבון פה במזה"ת, היא מתנהלת כמו ספינה נטושה שאין בה קברניט ואין בה מלחים".

עוד הוא אמר, "הממשלה לא נמצאת, היא לא נמצאת כאן באירוע", אמר כאשר בן גביר השפיל מבט, "היא לא בצפון, במלחמה שמתחוללת בצפון. הממשלה איבדה את הצפון, הממשלה לא קיימת בצפון ואני בוש ונכלם כראש ראשות וכיו"ר הארגון, כקצין בצה"ל - שזה המדינה שלי ושזו הממשלה שלי".

לאחר ביקור השרים אמר כי הוא מברך את הגעתם של השרים לצפון, ומודה לשר ווסרלאוף "שעובד איתנו מתחילת המלחמה כתף אל כתף", כדבריו. עוד דוידוביץ' הוסיף, כי "בדבריי לשר בן גביר הודעתי לשר כי ממשלת ישראל לא נמצאת באירוע. אנחנו כראשי רשויות צריכים להתחנן שיגנו על הישובים שלנו אחרי מה שקרה ב 7.10 ולהתחנן לתקציבים ולהבנה מה קורה כאן".