הותר לפרסום: רס״ם במיל׳ אלירן יגר בן 36 מתל אביב, לוחם בגדוד ההנדסה 8170 שבחטיבת גבעתי, נפל אתמול (חמישי) כתוצאה מהיתקלות עם מחבלים בדרום רצועת עזה. השאיר אחריו אישה ושני ילדים קטנים.

הלב כואב: 222 חללים מאז תחילת התמרון | הפנים והשמות

ארז קוקוס, חברו של אלירן ז"ל, ספד לו: "זה לא נגמר, כל יום בשורות רעות. אח יקר, עשינו מסלול שלם וקורס מ"כים ביחד באותה מחלקה והיית תמיד תותח על מהיום הראשון של הטירונות, ולא סתם הגעת למחס"ר של הגדוד. תמיד אהבתי אותך כאדם וכחבר. נוח על משכבך בשלום חבר ... באמת אלוהים קוטף את הטובים ביותר".

הספד שנכתב לזכרו של אלירן יגר ז''ל (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
הספד שנכתב לזכרו של אלירן יגר ז''ל (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

דודו חכים, ספד לו בחשבון הפייסבוק שלו: "הלב נשבר לרסיסים. אלירן יגר ז"ל, איש יקר, מיוחד, אהוב, וצנוע, נהרג אתמול בקרבות בחאן יונס שבדרום הרצועה. אלירן היה לוחם במחלקת הסיור של הגדוד, והשאיר אחריו אישה ושני ילדים קטנים. ירי זכרו ברוך, גיבור ישראל!".

במבצע צוק איתן, כתב אלירן בפייסבוק: "בדרכי הביתה מהאפטר ולאורך מאות מטרים של הליכה לצד כביש מהיר, עצרו לי נהגים רבים. נופפתי להם להמשיך, אך הם התעקשו וחיכו בכל זאת עד שאדביק אותם, רק כדי לדרוש לשלומי, להודות ולתמוך. העניין הקטן הזה - העצירה הפתאומית, הוא שמסמל בעיניי את ההתגייסות הכוללת והנתינה האינסופית של רבים כל כך. אנשים שפתחו לנו את ביתם וליבם (וגם את מטבחם וסיריהם לשמחתנו הרבה".

"אנשים שהתייחסו אלינו כגיבורים מושלמים (וזה הזמן להגיד שאנחנו לא) ופינקו מעל ומעבר למצופה. במהלך המבצע גיליתי אחים מסוגים שונים וקיבלתי מהם מתנות שונות, אבל יש אח אחד שדאג לי בבית להפתעה הגדולה מכולן! תודה", הוסיף, "על הדרך, ובתקווה שהם יראו זאת! תודה ענקית לתושבי קיבוץ גבים ולילדים, לתושבי נהורה וחצרים ולכל מי שדאג ליזום ולהנעים את זמננו ותנאינו".