רס"ל עדי אלדור ז"ל נפל בקרבות ברצועת עזה. אלדור, סיים את לימודיו בבית הספר הריאלי העברי בחיפה בשנת 2020. "דגל ישראל בבית הספר הריאלי העברי בחיפה שוב יורד הבוקר לחצי התורן", נכתב הבוקר (שני) מטעם בית הספר. 

לאחר הדרמה ברפיח: האם ישראל מצאה את הדרך להגיע לחטופים נוספים?
ביידן הזהיר את מפני פעולה קרקעית אפשרית ברפיח - וכך השיב נתניהו

הוא החלל ה-12 של בית הספר מאז פרוץ המלחמה והנופל השני ממש מאותה כיתה ששכלה גם את רס"ל עמית פלד, לוחם ביחידת אגוז, בן 21 שנפל ב-7 באוקטובר.

עוד נמסר מבית הספר: ״בעצב אינסופי, התבשרנו הבוקר על הרוג נוסף ממשפחת הריאלי, רס"ל עדי אלדור ז"ל יחידת מגלן בחטיבת הקומנדו, שנהרג הלילה בפעילות מבצעית בחאן יונס. עדי בוגר מחזור ק"א (2020), נכד ובן לבוגרי הריאלי, ואחיהם הבכור של אורי בוגר מחזור ק"ג, הילי תלמידת י"א וספיר תלמידת ט' בבית בירם. כולנו כואבים ומשתתפים בצערם הכבד של המשפחה והחברים. מי ייתן ולא נדע יותר צער״.

במהלך דברים שמסרו לכלי התקשורת, אמרו אביו ואמו של אלדור ז"ל: "הילדים שלנו נלחמים ונהרגים כי הם חושבים שזו מלחמה צודקת. אסור שאף חייל או חיילת שנחטפו, ושאף קורבן של הזוועה הזאת יהיה לשווא. זה הזמן להחזיר להחזיר את כולם, אנחנו לא יכולים להפקיר אותם".

פרופסור מיכאל הלברטל, מנכ"ל רמב"ם, שיתף: "משפחת רמב"ם התבשרה הבוקר על האובדן הטרגי של עדי אלדור בלחימה - לוחם ביחידת מגלן של חטיבת הקומנדו. עדי היה בנו של רופא רמב"ם, ד"ר לירון אלדור, וגם נכדו של פרופסור יוסף איצקוביץ-אלדור, שהיה ראש מחלקה בכיר ברמב"ם, זוכה פרס רמב"ם, וחלוץ בתחומי הפוריות ותאי הגזע בישראל. החדשות האלה שוברות את הלב. משפחת רמב"ם מוסרת את תנחומיה העמוקים ביותר״.