יו"ר סיעת עוצמה יהודית  ח"כ יצחק קרויזר שוחח עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM, והתייחס לסערה סביב סירובו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לאפשר עליית מוסלמים להר הבית במהלך חג הרמדאן. "תראה איך משנים את קו החשיבה שלנו, בעצם במקום שנקיים דיון על כך שליהודים לא מתאפשרת כניסה למקום הקדוש ביותר לעם שלנו, מדברים על זה שהשר דואג לבטחונם של אזרחי מדינת ישראל ואומר שחמאס נמצא גם ביו"ש, ולכן כדי שנמנע מהם את הגישה להר הבית", טען. 

נתניהו מידר את גנץ מהשיחות בקהיר, עכשיו נחשפה הסיבה | דיווח
מדרום תיפתח הרעה? "סינוואר הצליח לגרום לבקיעים בינינו למצרים"

עוד הוסיף כי התרגלנו שאנחנו קוראים לחודש הרמדאן ושיש עלייה בפיגועים, והעלייה להר הבית שמונפות שם כרזות של מוחמד דף ושל חמאס ושל ארגוני הטרור. השיח הוא האם לאפשר לאותם מפגעים פוטנציאליים לעלות לשם. זו החשיבה של ראשי מערכת הביטחון, זו הקונספציה, אם נגדיל מספר הפועלים, אם ניתן יותר כסף אז הם ירגעו, ואם חלילה לא נרגיז את אויבינו אז יהיה לנו שקט - לא.  את אויבינו צריך להעמיד מול כלי התותחים, את אויבינו צריך לדרוס, להרוס ולהשמיד. 

כדי למנוע את האירועים הנפיצים שהתרגלנו אליהם, אנחנו צריכים לשנות את התפיסה ולאסור את כניסתם של ערביי יו"ש להר הבית בוודאי אחרי האירועים המאוד קשים שעוברים עלינו, ואנחנו רואים את התמיכה הגורפת ביו"ש בחמאס, אז איזו מן חשיבה זאת?. מה זאת המחשבה ש'אם לא נאפשר אז יהיה פה בלגן'? יש לנו עבודה רבה לשנות את תפיסות העולם בכלל מערכות הביטחון כדי לשנות את צורת החשיבה כלפי האויבים שלנו וכמובן את הפעולות כלפיהם". 

בנוגע ללחימה בצפון מול החיזבאללה, טען קרויזר כי יש להביא להשמדתו של החיזבאללה: "גם בצפון יש לנו לוחמים עם נצחונות כבירים. מי שמכיר ועם בגזרות השונות רואה את הנצחונות האדירים, מגיעים מכל העולם לראות איך הצבא שלנו מתמודד במתאר הקשה ביותר ללחימה. עם האויבים שלנו צריך לדבר עם כלי התותחים, את חזבאללה צריך להשמיד ויפה שעה אחת קודם". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103FM. 

 את אויבינו צריך להעמיד מול כלי התותחים, את אויבינו צריך לדרוס, להרוס ולהשמיד. כדי למנוע את האירועים הנפיצים שהתרגלנו אליהם, אנחנו צריכים לשנות את התפיסה ולאסור את כניסתם של ערביי יו"ש להר הבית בוודאי אחרי האירועים המאוד קשים שעוברים עלינו, ואנחנו רואים את התמיכה הגורפת ביו"ש בחמאס, אז איזו מן חשיבה זאת?. מה זאת המחשבה ש'אם לא נאפשר אז יהיה פה בלגן'? יש לנו עבודה רבה לשנות את תפיסות העולם בכלל מערכות הביטחון כדי לשנות את צורת החשיבה כלפי האויבים שלנו וכמובן את הפעולות כלפיהם. כל עוד אנחנו רואים שאנחנו משפיעים ואנחנו רואים את הגב שאנחנו נותנים לראש הממשלה ואת המשך הכתישה של חמאס בעזה - אנחנו רואים שהעמדה הנחרצת של השר בן גביר בקבינט זה תפיסות עולם של ציבור רחב, מתחבר לאמת שאנחנו מביאים, ואנחנו רואים שאנחנו מביאים לשינוי. זו תהיה התמודדות של משטרת ישראל והשר הנחה את המשטרה להיות ערוכים לאירועים עצימים. הויכוח הזה רק מראה כמה יש לנו עוד עבודה רבה בשינוי המדיניות, החשיבה וצורת ההפעלה".