לפחות פצוע אחד לאחר שמחבלים יידו היום (שני) מטען לעבר רכב שהיה בדרכו מהישוב חומש לשבי שומרון מכיוון הכפרים הפלסטינים. ברכב שהו חמישה בני אדם, תושבי הישוב חומש, בהם אביה אנטמן שהיה ברכב בפיגוע בו נרצח יהודה דימנטמן וניצל בנס מפיגוע זו הפעם השנייה.

ממד"א נמסר: "גבר בן 25 במצב קל לאחר שנפגע ככל הנראה מרסיסי זכוכית בכביש 60 בין חומש לשבי שומרון, והמשיך בנסיעה לחבירה עם צוותי מד"א בכניסה לשבי שומרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל, העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 25 במצב קל בהכרה מלאה עם פציעות בגפיים. הפצוע פונה באמבולנס מד"א לבית החולים מאיר".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן תקף את ההחלטה משבוע שעבר להסיר את המחסומים שאפשרו את נסיון הפיגוע הערב: "הרשות הפלסטינית מנסה להרים את הראש לבצע פיגועים נוספים. יחד עם כל עם ישראל אני מחזק את חלוצי הישיבה בחומש. מצפה מהנהגה להפוך שם את השולחן, מה שהיה לא יהיה, לא נקבל כאן טרור. פתחו את המחסום שם רק לפני שבוע, אני דורש לסגור את המחסומים".

אביה אנטמן, שהיה ברכב: "ירדנו עכשיו מחומש וזרקו עלינו מטען, כל החלונות שלנו מנופצים ויצאנו בנס. אם זה היה מושלך דרך אחד החלונות היינו גמורים".