סמ"ר דויד ששון, לוחם יחידת עוקץ בן 21 מגנות הדר, נפל בקרב בדרום רצועת עזה כתוצאה מפיצוץ מטען בהיתקלות עם מחבלים - כך התיר הערב (רביעי) דובר צה"ל לפרסם.

גל ששון, בן דוד של דויד, סיפר: "דויד אהב מאוד את הים. אהב מאוד את החברים ואת המשפחה שלו. הוא היה אדם כל כך חכם וכל כך רגיש. הוא היה מאוד כשרוני והילד הכי יפה. הוא עשה הכל כדי להגיע כמה שיותר גבוה בשירות הצבאי. עשה שנה של מכינה כדי להתגייס ליחידה הכי קרבית, כדי לתרום. במהלך המסלול הוא היה חייל מצטיין. הוא עדיין לא סיים מסלול ולא סתם הכניסו אותו לעזה עם יחידה מובחרת. הוא דיבר איתי לפני יומיים, לפני שהוא נכנס לעזה. קשקשנו קצת ולצערי היום הוא נהרג".

מהמועצה האזורית לב השרון נמסר: "מועצה אזורית לב השרון אבלה ומרכינה ראש על נפילתו בקרב של סמ״ר דויד ששון ז"ל,  אשר חרף את נפשו למען ההגנה על ביטחון מדינת ישראל. דויד , בן 21 בנופלו, תושב גנות הדר. שירת כלוחם ביחידת עוקץ חטיבת המרום נפל בקרב בדרום רצועת עזה. דוד התחנך בלב השרון, למד בבית הספר היסודי לב הפרדס, חטיבת הביניים ותיכון דרור, והיה בוגר תנועת הנוער 'התנועה החדשה'. מועצה אזורית לב השרון ותושביה כואבים את כאב המשפחה, מלווים אותה ומחבקים אותה בצערה הכבד מנשוא". 

אלי אטון, ראש המועצה:  מועצה אזורית לב השרון קיבלה היום מכה קשה עם ההודעה על נפילתו של דויד ששון. אנחנו כואבים כולם ומחזקים את המשפחה. זה כבר החלל השני שאיבדנו במועצה ויש לנו גם פצועים, כמו לכל עם ישראל. כולנו המומים, כואבים, דואבים ועומדים לצד המשפחה בשעה הקשה שלה. המועצה תסייע למשפחה בכל מה שיידרש. דויד הוא הבכור במשפחה. הוא עשה מכינה קדם צבאית ונאבק להגיע ליחידת עוקץ. כל הקהילה המומה וכואבת. נחזק את המשפחה ונתמוך בה כלל שנדרש".