לאחר המתקפה האווירית האיראנית שבה נרשמה הצלחה יוצאת דופן לישראל, הציבור האיראני צייץ והגיב ברשת הטוויטר בתגובות מעורבות.

מעל 300 שיגורים, 99% מתוכם - יורטו: כך נראתה המתקפה האיראנית | הנתונים המלאים
נעשה ונשמע? כדאי לשקול את התגובה לאיראנים לפני שפועלים - ולא אחרי | בן כספית

היו מי שהיללו את המתקפה וראו בה חשיבות מכרעת, ביניהם האקטיביסט הפלסטיני מוחמד אבו סלמייה: "מה שקרה הלילה פורץ חסם חשוב בפעם הראשונה, וזה מסר לישראל ששחקנים חדשים נכנסים לאזור אחרי השבעה באוקטובר". 

German Chancellor Olaf Scholz starts his trip to China for trade talks in the south-western city of Chongqing, with stops in Shanghai and Beijing to come. Shortly after his arrival he condemned Iran's drone and missile strikes against Israel https://trib.al/Aumebmb

סלמייה המשיך ותהה לגבי התגובה הישראלית והאמריקאית: "איך ישראל תגיב?! האם אמריקה תפעל למניעת הסלמה או להיפך?".

אחרים צהלו ורשמו:" אנו מברכים על לילה שבו יתומים ועקורים מעזה שמחים. זהו הלילה הגדול ביותר שבו ישראל לא ישנה וממשלתה מקיימת את מפגשיה מהמקלטים. בין אם יש הסכמה עם המדיניות של איראן ובין אם לא, זהו לילה שיהיו לו השלכות. כולם יודעים שהדברים נמצאים על סף תהום. זהו העימות הראשון בעל אופי אזורי מאז 1973".

מאידך, היו מי שהביעו חשש גדול להסלמה. מגיש הטלוויזיה, סאלח בבגי, צייץ בחשבון ה-X שלו: "אם ישראל תגיב זה יהפוך למלחמה. אם היא לא תגיב הנרטיב הציוני שאומר כי מלחמה אכזרית בעזה תשיג הרתעה- יתמוטט".

פרופסור עבדאללה שייג'י מאוניברסיטת כוויית סיכם את מאורעות הלילה וצייץ על כישלון התקיפה האיראנית: "200 מל"טים וטילים לא הרגו אף אזרח או גורם ישראלי. המתקפה גרמה לנזק חומרי ודובר צה''ל הגדיר אותה 'קלה'".

שייג'י ממשיך ומציין כי " המבצע האיראני לא הצליח לפגוע ולהרתיע את ישראל והסתיים לפני שהחל. איראן לא הצליחה לתקוף את ישראל. הכישלון הגדול ביותר של איראן הוא הכישלון לשלם לישראל מחיר כבד עבור ההתנקשויות שלה במנהיגי משמרות המהפכה ומדעני הגרעין".