לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, השיק משרד הביטחון קמפיין חדש בהובלת דני רובס ותזמורת צה"ל, תחת הכותרת "כל הפנים והשמות". מאחורי הקמפיין עומד אגף משפחות, הנצחה ומורשת במשרד הביטחון הנושא את המסר: "כולנו יחד מוקירים את חללי מערכות ישראל ומדליקים נר לזכרם".

בלינקן הזהיר את ישראל: "נורמליזציה עם סעודיה מחייבת הפסקת אש"
בשל המלחמה בעזה: קולומביה מנתקת את היחסים עם ישראל

מטרת הקמפיין, שיצרה והפיקה לשכת הפרסום הממשלתית, היא לעודד את הציבור להנציח את זכר חללי מערכות ישראל באמצעות הדלקת נרות זיכרון באתר "יזכור" של משרד הביטחון.

השנה נבחר להוביל את הקמפיין הזמר דני רובס, שמבצע את שירו "פנים ושמות" בדרכו מכבישי עוטף עזה אל היכל הזיכרון הממלכתי בהר הרצל שבירושלים. רובס שר ומנגן את השיר יחד עם תזמורת צה"ל, תוך התייחסות למסעם האחרון של החללים להגנת המולדת עד להגעה להיכל הזיכרון, שמשמר את מורשתם של אלפי החללים שנפלו לאורך הדורות.

הסרטון משודר בערוצי הטלוויזיה, בערוצי הדיגיטל וברשתות החברתיות ומזמין את הציבור להנציח את זכרם של חללי מערכות ישראל, לכתוב הקדשה אישית לנופלים ולשתף ברשתות החברתיות.

ראש אגף משפחות, הנצחה ומורשת במשרד הביטחון, אריה מועלם: "אהבת מולדתנו מקודשת בדם יקירינו, חללי מערכות ישראל. השכול והאובדן העצום שזור בדברי ימיה של מדינת ישראל, ויום הזיכרון הוא מהמועדים בחייה של האומה שבו כולנו נושאים משקע של רגשות, נזכרים באבדות הרבות, כואבים ומתייחדים. 

"אפילו שפתיל החיים כבה, נר הזיכרון מתמיד לרצד בלב כולנו ומעביר מסר כי לעולמים נזכור ולא נשכח את גיבורי מסדר הנצח, מסדר הדממה, ששירת חייהם פסקה.

למסע הצער של שנים מאז הקמת המדינה התווסף השנה חלל עצום שנפער בלב כולנו. נעלה את דמותם של יקירינו לנגד עיננו, נדליק בארץ ובתפוצות נר זיכרון באתר 'יזכור' כי 'נר ה' נשמת אדם'. נקדיש מילות זיכרון ונתייחד עם זכרם בהכרת תודה שאין מעלה ממנה".

דבריו של הרמטכ"ל הרצי הלוי (צילום :דובר צה"ל)