דניאל לוי ז"ל מקרית מוצקין ויוסף דסה ז"ל, מקרית ביאליק, למדו באותה כיתה בתיכון אורט מוצקין והתגייסו ביחד כלוחמים בנח"ל. לפני כחודש הם סיימו את מסלול ההכשרה ונפלו ביחד בקרב ברצועת עזה.

בת-אל, אחותו של דניאל לוי: ״איך פרח כזה נקטף מהעולם? איך? זה חלום, פשוט חלום שלא נתפס. אחי, אתה גיבור. נתת את נפשך למען המדינה. תשמור עלינו מלמעלה. אתה הגאווה שלנו. תמיד תהיה בלב שלנו, אחי הקטן. ברוך דיין האמת״.

עיריית קרית מוצקין הודיעה, כי מחר בשעה 18:00 תיכון אורט מוצקין ייפתח לצוותי חינוך, לתלמידים ובוגרי בית הספר, אר ירצו להתכנס ולחלוק את הכנס. את המפגש ילוו סגל בית הספר ואני מקצוע מהעירייה. בעיריית קריית מוצקין פרסמו הודעת אבל, לאחר קבלת הבשורה הקשה על נפילתו של דניאל לוי ז"ל.

"דניאל, בנה של סיגל לוי, עובדת מסורה ומוערכת ברשות, נפל בפעולה מבצעית ברצועת עזה. הנהלת העיר, עובדי העירייה וכל קהילת מוצקין כואבים ומשתתפים בצערה העמוק של המשפחה. דניאל, גיבור ישראל, זכרך ישאר מקור השראה וגאווה לכולנו".

דניאל לוי (צילום: דובר צה''ל)
דניאל לוי (צילום: דובר צה''ל)

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, ספד, לאחר שנודע על נפילתו של תושב העיר סמל יוסף דסה. "על ספו של ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, קיבלנו את הבשורה הקשה, כי תושב העיר, יוסף דסה, לוחם בגדוד 931 בחטיבת הנח"ל נפל בתקרית קשה בקרב בצפון רצועת עזה".

"יוסף ומשפחתו עברו להתגורר בקרית ביאליק לפני כשנה. הוא הותיר אחיו הורים, ארבעה אחים, שלושה מהם מתחנכים במערכת החינוך שלנו יוסף הוא האח הבכור. אני שולח חיבוק חם ואוהב למשפחתו ומביע את הכאב והתנחומים שלנו למשפחתו", הוסיף.