במערכת הביטחון מאשרים היום (ראשון) כי נעצר מחבל נוסף שנטל חלק בפיגוע הדקירה שאירע ביום חמישי האחרון בסניף "רמי לוי" באזור התעשייה שער בנימין. בפיגוע נרצח סמל טוביה ונאי ויסמן ז"ל, ונפצע באורח בינוני אזרח נוסף, אבי אביטל בן ה-35. שני המחבלים נורו על ידי כוחות הביטחון ששהו באזור, אחד מהם נהרג והשני נפצע. 



המחבל נמצא בידי השב"כ וייתכן כי יהיו עצורים נוספים. בשב"כ סרבו בשלב זה להתייחס לפרסומים או לומר מהו גילו של המחבל. כזכור שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הינם קטנים מביתוניה.



בעקבות הטענות על מחדלי אבטחה כי לא בוצעה בדיקה ביטחונית למחבלים, נציגי רמי לוי הגיעו היום לשימוע במשטרה. הנציגים הודיעו לשוטרים כי רמי לוי החליט לעבות את השמירה במתחם ולהוסיף אמצעים נוספים לגילוי נשק קר כגון מגנומטר.



סמל טוביה ינאי ויסמן ז"ל ורעייתו
סמל טוביה ינאי ויסמן ז"ל ורעייתו



כזכור, הפיגוע התרחש לאחר ששני מחבלים בני 14 מביתוניא שליד רמאללה, חדרו למתחם של סניף רשת הסופרים בשער בנימין. שני המחבלים הסתובבו בסניף במשך 20 דקות לפני שביצעו את הדקירות. אזרחים שהיו במקום מנעו מהשניים לברוח באמצעות עגלות, עד שאזרח ירה בהם ונטרל אותם על ידי אזרח נוסף שהיה במקום. צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי במקום האירוע לפצועים ואז פינו אותם לבית החולים.