מוסיף להיות קשה מצבו של לוחם מג"ב, מפקד מחסום מזמוריה שבאזור ירושלים, שנפגע היום (שבת) כאשר רכב גנוב ומשאית פרצו את המחסום, לאחר שנדרשו לעצור לבדיקה. נהג המשאית ונהג הרכב הפרטי הצליחו לפרוץ את המחסום והמשיכו בנסיעה לעבר מחוז ש"י שם נערכו כוחות מתוגברים שהציבו מחסומי דוקרנים. גם את המחסום הזה פרצו שני הרכבים, שהמשיכו בנסיעה לעבר בית פאג'ר. כעת מתנהלת חקירה במישור המודיעיני במטרה לאתר את החשודים ומתבצע בירור האם המפקד נפגע מירי שבוצע לעברו או מנתז של ירי שבוצע על ידי כוחות הביטחון. הוא מאושפז בבית החולים "שערי צדק" בבירה. 



בשעות הבוקר הגיע רכב פרטי לעבר מחסום מזמוריה ובעת שהורה לו מפקד המחסום לעצור לבידוק לאחר שזיהה כי מדובר ברכב שדווח כגנוב, המשיך נהג הרכב בנסיעה ולא נענה לקריאתו של לוחם מג"ב. מפקד המחסום ביצע נוהל מעצר חשוד, לרבות ירי באוויר. במקביל זיהה מאבטח אזרחי משאית שנוסעת אחרי הרכב הגנוב, כשהיא מבצעת סטייה מהמסלול, וביצע ירי לעבר גלגליה.



הרכב הגנוב וגם המשאית פתחו בנסיעה מהירה לעבר מחוז ש"י ובינתיים עודכנו הכוחות בדבר שני כלי הרכב הנמלטים. כוחות ממשטרת מחוז ש"י הציבו מחסום דוקרנים ובהגעתם של המשאית והרכב הפרטי הם פרצו את המחסום וכאמור המשיכו בנסיעה לעבר בית פ'אגר.