שרון גל פתח הערב (ראשון) בקמפיין "מימון המונים", גיוס כסף מהציבור הרחב באינטרנט, למען אלאור אזריה. הכסף נועד לשמש לתמיכה "משפטית ותקשורתית" עבור הלוחם, שירה במחבל מנוטרל בחברון. תוך כשעה וחצי הקמפיין גייס כ-100 אלף שקלים, מתוך סכום יעד של 400 אלף. 

הקמפיין נפתח לאחר שעורכי דינו של החייל החלו ללחוץ על בני המשפחה לשלם את שכר הטרחה שלהם, שצפוי לחצות את חצי מיליון השקלים. העיתונאי והח"כ לשעבר שמלווה את המשפחה החליט לפנות אל הרשתות החברתיות, שם מקבל החייל תמיכה גדולה וביקש את העזרה הכלכלית מתושבי המדינה. 
בעמוד הקמפיין מציין גל כי הקים זה עתה עמותה, "העמותה להגנה על חיילי צה"ל", שתמשיך ותסייע לחיילים שנקלעו ל"סיטואציות דומות". 

כנהוג בקמפיינים כאלו, מי שיתרום יזכה בפרס. למשל: מי שיתרום 200 שקלים יזכה בחולצה עם הכיתוב "כולם בשביל אחד, עם ישראל חי", ומי שיתרום 500 יזכה בסיור באולפני ערוץ 20, בהם משדר גל. 

עמוד הגיוס, זמן קצר לאחר פתיחתו. צילום מסך
"הצטרפו אלינו בהתגייסות למען אלאור אזריה ומשפחתו. 'כי רעות שכזו' היא לא סיסמה - זה בנפשנו וזה החוסן שלנו כחברה וכעם. נלחמים יחד למען לוחמינו. רק ביחד נצליח!", נפתח הקמפיין במילים שכתב גל לגולשים. "אף אחד לא מציע סיוע למשפחות הלוחמים והלוחמות אשר נאלצות להתמודד לבד מול המצוקה והעלויות הכבדות הכרוכות בניהול תיקים מסוג זה. העמותה מתחייבת לשאת בכל עלויות ההגנה של אלאור אזריה - ולוחמים אחרים אשר המקרה שלהם יעמוד בקריטריונים שלמם הוקמה". גל לא מפרט מהם הקריטריונים המדוברים. 
גם הוריו של החייל, צ'רלי ואושרה פרסמו סרטון בעמוד הגיוס. "אני פונה אליכם אמהות יקרות, מאמא לאימא" ניראת האם אושרה בסרטון. "אנא מכם עזרו לי להוציא את הילד שלי ולהביא אותו חזרה הביתה". האב צ'רלי מוסיף "כל ההוצאות המשפט הן הון תועפות, ובמצב שלנו כרגע אנחנו לא יכולים לעמוד בזה" אומר האב. 
בשלב הזה האם פורצת בבכי ומבקשת מהגולשים "אנחנו שלחנו את הילד לשרת את המדינה ואיפה המדינה עכשיו? נטשה אותו", ממררת האם בבכי, "איך יתכן שעוזבים חייל שהלך בסך הכל לתת את עצמו למדינה ופתאום אומרים לנו - תתמודדו לבד".