שני ישראלים צעירים כבני 20 נפצעו קל בפיגוע דקירה בכביש 60 סמוך לאל ערוב, בין גוש עציון לקריית ארבע. הפצועים נמצאים במצב קל ובהכרה ומטופלים על ידי אנשי מד"א. אחד נדקר בידו והשני בראשו.



המחבל, שהגיע למקום עם סכין ומברג ודקר את הפצועים, נורה על ידי כוח במקום בבטנו ומצבו קשה.



אתמול סוכל פיגוע תופת ברכבת הקלה בירושלים, כשמחבל ועליו תיק חשוד נעצר ע"י המאבטחים לאחר שעורר את חשדם. בתשאול טען החשוד כי ברשותו מטען חבלה ובעקבות כך הוזעקו למקום כוחות גדולים ובהם חבלנים, והכביש באזור נסגר לתנועה. בחיפוש שנעשה בתיקו של החשוד נמצא חפץ הנראה כמטען נפץ, ולאחר בדיקה של חבלני המשטרה התגלה כי בתוך התיק נמצאו מספר מטעני צינור. בשל ההתרחשות, תנועת הרכבת הקלה בעיר הופסקה לתנועה ושבה לפעילות רק לאחר כשעה. החשוד נעצר ונלקח לחקירה וטען כי בכוונתו היה לפוצץ את המטענים בזמן נסיעה. 



לפני כשבועיים נפצעו שלושה חיילים בפיגוע דריסה בנווה דניאל שבגוש עציון. נהג פלסטיני התנגש ברכב צבאי בכוונה תחילה.



בתחילת החודש נעשה ניסיון פיגוע במערת המכפלה, כשמחבלת חמושה בסכין הגיעה למערת המכפלה במטרה לפגוע בשוהים במקום. היא נוטרלה וחוסלה ע"י כוחות הביטחון שהיו בזירה, ולא היו נפגעים ישראלים. הפלסטינית הגיעה אל עבר עמדת לוחמי משמר הגבול באחת הכניסות למערת המכפלה ולפתע שלפה את הסכין וניסתה לדקור את אחד הלוחמים. הלוחם זיהה את המחבלת, ביצע ירי מדויק וזו נוטרלה. לאחר מכן, נקבע מותה של הפלסטינית ואירוע זה הסתיים ללא נפגעים ישראלים. אדם שהיה במקום תיעד את התגובה המהירה של הכוחות שהיו במקום, לאחר שליפת הסכין.