משטרת ישראל נכנסת לעולם הסחר המקוון, ותאפשר לשוטרים להזמין לראשונה ציוד ומדים גם באמצעות הרשת. מדובר בחלק מיישום אסטרטגיית שיפור שירות הפנים. ההזמנה תיעשה דרך אפליקציה ייחודית, שתחסוך לשוטרים את הצורך להגיע פיזית לחנויות כדי לקבל את המדים.

חברת לוגיסטיקר מקבוצת ממן, שבניהול זאב מנצור, נבחרה לנהל את מערך הסחר וההפצה. השוטרים יקבלו את המדים במארז אישי וממותג לתחנת המשטרה שבה יבחרו בטווח של עד חמישה ימים ממועד ההזמנה. השירות החדש לא יהיה כרוך בתשלום. עד כה התבקשו השוטרים להגיע פיזית לאחת מ־16 החנויות שהפעילה המשטרה כדי לרכוש את המדים. חלק מהחנויות היו "חנות בתוך חנות" (במסגרת אחת הרשתות), מה שלא תמיד אפשר החזקת מלאי מספיק. 

האפליקציה תאפשר לבחור את הפריטים המבוקשים, לרבות נעליים ודרגות, להזין את המידה ולבחור את נקודת האיסוף. לוגיסטיקר הקימה מערך לוגיסטי המאפשר טיפול משלב ההזמנה ועד שלב האריזה והמשלוח של הציוד. בזכות האפליקציה סגרה המשטרה יותר ממחצית מהחנויות והיא מפעילה כיום שבע נקודות מכירה בלבד. למעלה מ־70% מהשוטרים הורידו את האפליקציה ו־50% מהם כבר ביצעו דרכה הזמנות. 

ראש האגף לתמיכה לוגיסטית במשטרה ניצב איילת ירוחם אמרה: "האגף פועל לייעול ושיפור השירות הניתן לשוטרים בכל תחומי הלוגיסטיקה. החלטתי לשפר את השירות לשוטרים ברכש וניפוק המדים".