השר לשעבר חיים רמון, התייחס היום (ראשון) בראיון לאראל סג"ל וחן ליברמן ברדיו 103FM להצבעה שתיערך היום בנושא התוספת הפנסיונית ליוצאי צבא. רמון אמר כי "כבר בראשית שנות ה־2000 הוחלט שלאף אחד במשק אין פנסיה תקציבית, לא לשופטים ולא לחברי כנסת ולא לשרים רמון הוסיף: "המקום היחידי שזה נמשך, וספק אם זה חוקי, זה הצבא, ומכיוון שזה הצבא מטפלים בזה בכפפות של משי. הדבר הזה שערורייתי מכיוון שאנשים יוצאים בגיל 45 לפנסיה בממוצע".

לטענת רמון, "הצבא טוען שאנחנו צריכים לעודד מקצועות מסוימים שאם לא נתגמל לא יבואו לשרת בהם. המקצועות הכי נדרשים בצבא הם הטכנולוגיים. רבים עוזבים בגיל 30 את הצבא מכיוון שהמשכורות בחוץ הרבה יותר טובות". רמון הציע כי "יש לתת למקצועות הטכנולוגיים משכורת כפולה".

בהתייחס ללוחמים, הציע רמון כי "קצין ששירת בתפקידי לחימה יקבל בגיל 45 צ'ופר גדול בדמות מענק פרישה. הרבה מאוד לא משרתים שנה שלישית ואם הם היו מקבלים משכורת ממוצעת שרובם לוחמים, הם היו יכולים לצאת עם עוד מאה אלף שקלים ביד. זה לא המון כסף, זה לא הרבה יותר ממה שמציעים היום". לדבריו של רמון, יש "להעלות משכורת לחיילים, למקצועות הטכנולוגיים לתת משכורת גבוהה, ואת אלו שבמסלול קבע בלחימה, גם לפצות".

לבסוף, רמון נשאל אם הוא מוכן לוותר על הפנסיה התקציבית שהוא מקבל וענה כי "לא, מה פתאום שאני אוותר, אם יבואו ויגידו שצריך לקצץ – אז באהבה".