עיתונאי חדשות 13, ברוך קרא, התראיין הערב (שלישי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והגיב לתקיפתו בסמוך לבית המשפט המחוזי בירושלים, שעה שסיקר את הדיון במשפטו של יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו: "הפעם זו הייתה מכה עם מקל, פעם הבאה דקירה עם סכין, האווירה משולהבת, האיומים והקללות הפכו לשגרה".

קרא סיפר כיצד תחילה לא הבין מה אירע לו בין המון האנשים. הובן לו כי הפגיעה הייתה מכוונת כשראה את התיעוד ברשתות שהעלה הקולגה, בן כספית. "איך מישהי מרשה לעצמה לבוא עם מקל? האווירה היא אלימה, והסכנה היא סכנה". 

העיתונאי מתח ביקורת נגד נתניהו, וטען: "הוא לא אשם במה שקרה שם, אבל לא שמעתי ממנו רבע גינוי, אתה מצפה שהוא יגיד 'זה לא בסדר'". על אף התחושה שתאר קרא, סירב להגיש תלונה נגד החשודה בפגיעה בו.

לאחר מכן, התייחס קרא לדיון בו נכח נתניהו היום, שהגיעה ברקע הפרטים החדשים שנשמעו אמש בתיק 1000, והסביר: "השופטים, ובוודאי השופטת רבקה פלדמן פרידמן, באו בגישה של לשמוע את העדות. עד לשנייה האחרונה בה הוחלט על דחיית העדות של ניר חפץ, אמרה השופטת שזה לא קשור ל־4000 אלא לעדות החדשה שהגישה הדס קליין".

אלא שלטענתו, "אז הגיע סיפור ההדלפות וגם השופט ברעם היה כעוס לגביו. הסנגורים נתנו את השואו הרגיל שלהם ואז השופטים התכנסו בחדרם והחליטו. אני יכול להגיד שבהחלטות טכניות שופטים לא אוהבים לבוא בהחלטה לא אחידה וזה מקובל שהם יחליטו פה אחד מה לעשות".