כוחות משטרה והמנהל אזרחי פשטו הבוקר (שלישי) על מאחז רמת מגרון שבבנימין והרסו ארבעה בתים. בשל התפרעויות מצד התושבים מול כוחות השיטור, חמישה מתושבי המקום נפצעו באורח קל. ממגב נמסר כי נעצרו חמישה מתנחלים.

מאחז רמת מגרון פונה, תושבי המקום תקפו את הממשלה: "אכזריים כלפי ההתיישבות"
אלפים עלו לשורה של מאחזים ביו"ש; בשמאל דרשו לפנותם: "עבריינים ופורעי חוק"

התגובות ברמת מגרון היו חריפות נגד המשטרה, כאשר תושבת המאחז הודיה קהתי, סיפרה כי "השוטרים פשוט הגיעו בריצה ושעטו אל תוך הגבעה. הם היכו באלימות לכל מי שלא בא להם טוב בעין - כולל נערות צעירות ופשוט חטפו את מכשירי הטלפון של כל מי שניסה לתעד את האלימות".

כמו כן, נמסר מהמאחז: "אי אפשר להתעלם מהעובדה שאנחנו נמצאים בתקופת בחירות. נראה כי שר הביטחון בני גנץ וראש הממשלה יאיר לפיד החליטו לעשות את קמפיין הבחירות שלהם על הגב של תושבי הגבעות, תוך ניצול ציני של התפקיד שהם מכהנים בו כרגע. בפינויים השוטרים משתמשים באלימות קשה ללא צורך, ונראה כאילו קיבלו פקודה מגבוה 'להיכנס במתנחלים'. בכל מחיר".

כזכור, לפני שבועיים 18 צוותים של מג"ב כוחות של יס"מ של המשטרה וצוותי חילוץ והצלה ביצעו הריסה של מבנים במאחז שהוקם על גבעת רמת מגרון. במסגרת הפעילות שישה מבנים נהרסו כאשר מתוכן ארבעה מבני מגורים של שלוש משפחות מקימות המאחז וצעירים המתגוררים בו.