המבצע הנרחב של צה"ל בשכם: כוחות הביטחון סיימו הבוקר (רביעי) פעילות מעצרים בשכם. 18 מבוקשים נעצרו ביהודה ושומרון, ביניהם שלושה המשתייכים לארגון "גוב האריות" - מחמד נבולסי (אחיו של "כוכב הרשת" איברהים אל-נבולסי שחוסל בשכם), חשוד נוסף שהיה מבוקש בחשד למעורבות בפיגוע ירי בחווארה שאירע ב-19.09.2022, בו מחבל ירה מרכב חולף לעבר רכב ישראלי, ועוד מבוקש המשויך לתשתית כשבאמתחתו אמצעי לחימה, אקדח בלתי חוקי ונשק מאולתר.

בכיר ב"גוב האריות" נהרג בפיצוץ מטען שהוצמד לאופנוע שלו בשכם

במקביל לפעילות בשכם, כוחות הביטחון פעלו במספר מוקדים, בין היתר בכפרים דורא, תרקומיא, עיזריה, בית פאג'ר ותקוע.

בפעילות כוחות צה"ל בכפר בידו שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין, נעצרו ארבעה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור עממי. במהלך הפעילות, חשודים במרחב יידו אבנים לעבר הלוחמים שהשתמשו בתגובה באמצעים לפיזור הפגנות.

במסגרת מבצע חטיבתי של החטיבה המרחבית מנשה, צה"ל פעל בכפר ג'בע, תחקרו מעל שלושים יעדים החשודים במעורבות בפעילות טרור ועצרו שלושה מבוקשים.

הכוחות עצרו שלושה מבוקשים נוספים בכפר עזון שבמרחב החטיבה המרחבית אפרים.

כזכור, אמש כוח משותף של צה"ל, שב"כ וימ"מ פשט על דירת מסתור בקסבה של שכם, אשר שימשה כמעבדת מטענים של פעילים מרכזיים של ארגון "גוב האריות". במהלך הפעילות נהרגו לפחות חמישה פלסטינים ונפצעו מעל 20, כך לפי משרד הבריאות הפלסטיני. כמו כן, סוכנות הידיעות הפלסטינית "שיהאב" דיווחה כי אחד ההרוגים הוא ודיע אלחוח, אחד מבכירי ארגון "גוב האריות". במקביל, כוחות צה"ל פעלו באזור הכפר רומאנה, הסמוך לעיר ג'נין וכיתרו את ביתו של חמוש פלסטיני.