ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר החליטו על הקמת "צוות על" לטיפול בהסתה לטרור ברשתות, שבראשותו יעמוד השר בן גביר. הצוות יכלול שלושה צוותי משנה שיפעלו על בסיס יומי ויתכנסו על בסיס שבועי, על מנת לדווח על תמונת המצב וההמלצות, כל אחד בתחומו.

בהצעה נכתב: "רצף הפיגועים הרצחני, שאירעו לאחרונה על ידי צעירים מאד, חלקם בני 14-13 אשר להערכת גופי המודיעין, פעלו מתוך חיקוי והשראה, בהשפעת תכנים מסיתים ברשתות החברתיות". לפי הצעת רה"מ, שלושת הצוותים שיכללו ב"צוות העל" יהיו:

צוות אכיפה: אחראי על אישורים לפתיחה בחקירה והעמדה לדין, בראשות ר' אח"מ וסגנו, וחברים בו נציגי חטיבת החקירות במ"י, המשנה לפ' המדינה או פרקליט מוסמך מטעמו.

צוות מודיעין: שתפקידו לבחון אפשרויות ולטייב יכולות איסוף וניטור ברשתות החברתיות ולהצביע על מגמות, להציף אירועים קונקרטיים, בראשות רח"ט מודיעין מ"י וחברים בו נציגי אח"מ מ"י, שב"כ, מטה הסייבר הלאומי וצה"ל.

צוות כלים משפטיים: שתפקידו לעסוק בבחינת המצב המשפטי הקיים והצפת תובנות והמלצות למתן כלים משפטיים שיאפשרו מענה אפקטיבי לאיומים ולאתגרים בהתמודדות עם ההסתות ברשת. בצוות חברים נציגי יועמ"ש לביטחון לאומי, יועמ"ש משטרה ומשרד המשפטים.