התכוונה לדקור שוטר בשער שכם באמצעות מספריים ונעצרה ע״י המשטרה בטרם הצליחה לבצע את המעשה: בתום חקירה שהתנהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים הוגשה היום (חמישי) הצהרת תובע נגד תושבת רהט שנעצרה בשבוע שעבר ע״י לוחמי מג״ב בשער שכם בירושלים.

במהלך חג הפסח: סוכל פיגוע דקירה לאומני בירושלים

בתאריך 2.4 בשעות הערב בסמוך לשער שכם בבירה, הבחינו לוחמי מג"ב שפעלו במקום בהתנהגות חשודה של תושבת רהט בת 31, לאחר שנצפתה באופן מחשיד כשידה בתוך התיק לזמן ממושך. הלוחמים שניגשו לברר את מעשיה וזהותה, איתרו בתיקה מספריים והחשודה נעצרה.

במסגרת החקירה החשודה הודתה כי התכוונה לדקור שוטר באזור שער שכם באמצעות המספריים שהיו בתיק היד שאותו נשאה, ובמעצרה השוטרים סיכלו את כוונותיה לבצע פיגוע דקירה. 

מעצרה הוארך מעת לעת לטובת מיצוי החקירה. היום כאמור עם סיום החקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בחשד לניסיון פיגוע, הוגשה נגדה הצהרת תובע לקראת כתב אישום, ומעצרה הוארך בבימ"ש שלום בירושלים בחמישה ימים נוספים, עד לתאריך 17.4 לצורך הגשת כתב אישום ע״י הפרקליטות.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן שיבח את ערנותם ותפקודם של לוחמי מג״ב שמנעו מהחשודה להוציא לפועל את כוונותיה והוסיף: ״לצד סיכולי פיגועים רבים שבוצעו ע״ב מידע מוקדם, הרי שהמענה למפגע הבודד הוא בראש ובראשונה ערנות, דריכות ומקצועיות השוטרים להתמודד ולסכל כל איום וכל ניסיון לפגוע בהם או באזרחי ישראל. כאמור, בימים האחרונים סוכל פיגוע נוסף ע״י שוטרי מחוז ירושלים לאחר שעצרו חשוד שהפר הרחקה מהעיר העתיקה. בחקירתו במרחב דוד התברר כי התכוון לבצע פיגוע דקירה באמצעות סכין שאותו התכוון לקחת ממקום עבודתו. מעצרו הוארך וחקירתו נמשכת".