ציפי ברייר שרעבי, תושבת חריש שהותקפה על ידי חרדים בג'ימבורי ביום שבת, שוחחה היום (ראשון) עם אריה אלדד ובן כספית ב־103fm וסיפרה על האירוע המחריד שהתרחש במתחם על רקע החלטת בעלי העסק לפתוח גם בשבת, במהלכו הותקפה ע"י מפגינים חרדים, זרועה נשברה והיא תזדקק לניתוח.

בפתח הדברים סיפרה: "הג'ימבורי החליט לפני 4 שבועות לפתוח גם בשבת ומאז הוא מוטרד על ידי קבוצה של חרדים שמגיעים לאורך כל היום, גם בודדים וגם קבוצות, צורחים ומטילים אימה על הילדים ועל ההורים שמגיעים עם הילדים. בשבת האחרונה זה הגיע לשיא כשהגיעו 50 אנשים.

"אני הייתי שם, ניסיתי לעמוד בפניהם, עם איזה רמקול ושמתי מוזיקה בניסיון להרחיק אותם. כמובן זה לא עזר. אחד מהם בעט בי. הייתה שם שוטרת שרציתי להגיע אליה, אבל הם חסמו לי את הדרך ושמו לי רגל - אז נפלתי. בעקבות הנפילה, יש לי שבר מורכב במרפק. אני מגובסת וצריכה לעבור ניתוח בימים הקרובים".

היא סיפרה כי "חריש מעורבת לגמרי. מהניתוח שאני יודעת, יש בערך 50% חילונים כשמה־50% הנוספים יש בערך 35% דתיים לאומיים וכל השאר חרדים. ביום־יום בסך הכול החיים פה שקטים, כולם חיים יחד, אין משהו מיוחד, אבל יש קהילה שפשוט שמה לעצמה מטרה.

"הג'ימבורי הזה בקומה מינוס אחד במרכז מסחרי, מי שלמעלה בכלל לא רואה ושומע, לא יודע שיש שם משהו. זה בדיוק העניין. למזלי ילדיי לא ראו את התקיפה, הם רק יודעים שנפלתי", הוסיפה.             

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני 103fm