ביקורת חריפה בכנסת: ערן דורון, ראש מועצה אזורית רמת הנגב, נכח היום (רביעי) בוועדה לענייני ביקורת המדינה בכנסת, והעביר ביקורת על אופן הטיפול בתשתיות הכבישים בנגב. "זו מלחמה כל יום ברמת התשתיות, הפקרות", תקף. 

הנתונים הבלתי נתפסים נחשפים: כך הפך כביש 40 לדרך המוות
תאונה קשה בדרום: גבר בשנות ה-40 לחייו נהרג, אדם נוסף נפצע אנוש
הקטל בכבישים: גבר נהרג בתאונת דרכים בכביש 40

הוא ציין את הסכנה מפני תאונות הדרכים ששוררת באזור עקב התשתיות הלקויות בו: "אין יום שתושב רמת נגב או מצפה רמון לא שולח הודעה על אירוע שכמעט קרה. לפני שנה ממשלת ישראל החליטה להרחיב את כביש 40. אבל מאז לא התקיים דיון רציני. שנה לא הצליחו לעשות כלום, אני קורא מפה לכל מי שהיום נמצא בנקודת הזמן הזו לפעול בנושא". 

בשלב זה, אחד מהנוכחים בוועדה ציין כי על פי דו"ח המידע והמחקר של הכנסת, רק בשנה האחרונה נהרגו בכביש 40 באזור 61 אנשים. "אי אפשר להסביר את זה, אלו כמויות בלתי נתפסות", הוסיף דורון. "אם עבודות העפר להרחבת כביש 40 לא יתחילו היום – הן יצטרכו לעבור להרחבת בתי העלמין בנגב", אמר ראש המועצה. 

עוד הטיח: "אני לא מצליח להבין איך הטיפול בהחלטת ממשלה עוד לא קרה, ואני היום צריך להתחנן לזה. למה ראש ראשות צריך להתחנן לדבר כזה. למה התושבים שלנו צריכים להרגיש שהם במלחמה? 250 קילומטרים שהם ללא כל אחריות, מסירים אותה. שוב ושוב המדינה לא רוצה לקחת את אחריות".