הרפורמה במערכת המשפט: יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד התראיין הערב (רביעי) לחדשות 13 והתייחס למחאה שניצתה מחדש בקרב מתנדבי המילואים. "הם לא סרבנים, אלא מתנדבים שאומרים שלא יתייצבו במדינה דיקטטורית", אמר והוסיף: "אלו אנשים פטריוטים שעטופים בדגל ישראל, הם נלחמים על המדינה שלהם".

סא"ל בחיל האוויר יפסיק להתנדב למילואים בגלל הרפורמה: "זה רק קצה הקרחון"
לאחר הקריאה למרי: המשטרה בוחנת את אמירותיהם של גולן וברק
יאיר גולן במתקפה על נתניהו: "ראש הממשלה הוא סוכן הכאוס הראשי"

לפיד התייחס גם לקריאות ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק למרי אזרחי. "אני נגד מרד אזרחי, אבל אין לי סבלנות למשחק הגינויים. אהוד ברק הוא אדם מבוגר שיכול להגן על עצמו, נמאס לי מהבכיינות האינסופית של הממשלה". 

בהתייחסו להתבטאויותיו של המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך אמר: "הוא אמר מה שכל אזרח ישראלי חשב, וזה גם מה שהליכוד אמר בזמנו על אולמרט. אלשיך לא אמר שההנחה הזאת הובילה אותם, אלא שחשבו שמתוך אחריות לאומית הוא יפרוש", אמר. "השבוע נתניהו היה שלושה ימים בבית המשפט, צופה בעדות נגדו. לישראל מגיע ראש ממשלה במשרה המלאה".

מוקדם יותר היום הודיע שר המשפטים יריב לוין כי לא יתמוך בחוק שיחמיר את הענישה על הפוגעים בעיתונאים המבצעים את תפקידם, וכינה את כתבי ערוץ 12 ו-13 "תועמלנים". על כך אמר לפיד: "בממשלה כל הזמן מתקרבנים, מסכנים. התקשורת תוקפת אתכם כי התקשורת מבקרת את השלטון שלה", אמר והוסיף בבדיחות למראיין אודי סגל: "כשאני הייתי ראש ממשלה תקפתם אותי והייתם בלתי נסבלים... אבל רק עשיתם את התפקיד שלכם להיות בלתי נסבלים".