לקראת יממה קריטית: ארגוני המחאה פרסמו היום (שבת) את הלו"ז הצפוי להפגנות מחר ברחבי הארץ, כאשר מוקד המחאה המרכזי יהיה בירושלים, לשם צועדים ברגעים אלו עשרות אלפי ישראלים תחת החום הכבד. 

ערב של מחאות בכל רחבי הארץ: עשרות אלפי מפגינים בדרכם לירושלים | עדכונים שוטפים

ממארגני המחאה נמסר: "החל ממחר יעלו המוני ישראלים לירושלים למחאה בקרית הממשלה. אלו הימים הקריטיים ביותר של המאבק שלנו על עתידה של המדינה - בשני בצהריים צפויה ההצבעה על החוק לביטול עילת הסבירות. אלו רגעים מכריעים, ואנחנו מזמינים את כולן להגיע לירושלים - גלנט ודרעי כבר הראו שהמחאה משפיעה עליהם - ואפקטיבית. יחד נציל את הדמוקרטיה".

הלו"ז למחר - ראשון: 

8:00: תפילה המונית לשלמות העם ברחבת הכותל ובהמשך צעדה ושרשרת אנושית לכנסת

12:00: עצרת חירום ומפגש עם מקצועות הרפואה בגשר המיתרים בכניסה לירושלים לדיון בהשלכות ביטול עילת הסבירות והמשמעויות על מערכת הבריאות.

12:30: יציאה לצעדה לקמפוס גבעת רם

13:00 - 13:30: מפגש עם נשיאים, רקטורים ובכירי האקדמיה בגבעת רם

13:00: כנס חירום של הסתדרות הרופאים בבנייני האומה

14:00 - 16:00: הייד פארק אקדמיה בגבעת רם (בצל)

16:00: צעדה מגבעת רם לכנסת בהובלת נשיאי אוניברסיטאות, רקטורים וסטודנטיות וסטודנטים

16:00: סיום הקמה ופתיחה רשמית של 'מאחז הדמוקרטיה' עיר האוהלים בגן סאקר, שיכלול מתחם אוהלים של סטודנטיות וסטודנטים

לאורך היום: מחאות וצעדות באזור הכנסת וברחבי העיר

שני

ביום שני מתוכננות הפגנות וצעדות לאורך היום ועד שעות הלילה מחוץ לכנסת וברחבי ירושלים. מכוח קפלן נמסר כי המטרה היא שהייה. "זו לא גיחה של שעתיים שלוש, לא ארועי במה. תתכננו שהייה ממושכת כולל לילה במאהל בגן סאקר. עשו את זה בהצלחה בכמה מקומות בעולם. בכיכר תחריר במצרים כך ההמונים גירשו את הפונדמנטליסטים הדתיים הקיצונים, באוקראינה ב 2005 במהפכה הכתומה ככה גירשו את ממשלת הדיקטטורה המושחתת שניסו לכפות על האזרחים".