מפלגת כחול לבן הודיעה על תמיכה בגיל חנניה לראשות מועצת בנימינה - גבעת עדה בבחירות המקומיות שיתקיימו בעוד חודשיים וחצי. חנניה (54), תושב בנימינה, אשר סבו וסבתו נמנים על מייסדי שכונת יעקב במושבה וילדיו הם כבר דור רביעי במקום, הטמיע שיטות עבודה מתקדמות ויישום חכם של שינויים שהביאו ליתרון וחדשנות בשטח והתמחה בניהול פרויקטים מורכבים.

כמו כן, הוא מוכר במושבות כאיש חינוך עם רקורד חברתי עשיר בחינוך בלתי פורמלי, ביוזמות קהילתיות וכן בפעילותיו כחבר ההנהגה הארצית בתנועת הצופים וראש הנהגת 'דרור' החולשת על אזור השרון.

יו"ר מפלגת כחול לבן, ח"כ בני גנץ: "גיל חנניה הוא סמל לישראלים רבים, אוהבי הארץ, איש שורשי, ציוני וערכי. גיל הוא מנהיג בעל חזון ברור ומשנה סדורה שמעלה על נס את ערך החינוך ופועל לקידומו ופיתוחו. השילוב בין חזון וערכים לבין יכולת ביצוע מוכחת, הוא שהופך את גיל חנניה לאדם המתאים ביותר להוביל את בנימינה – גבעת עדה לשגשוג ולהצלחה תוך הקפדה על מתן שירות גבוה ואיכותי לתושבים".

גיל חנניה: "תפיסת העולם הציונית, היהודית, הדמוקרטית, הליברלית והשוויונית שיו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ ואנוכי חולקים, מהווה את התשתית הרעיונית לחיבור החשוב הזה, זאת לצד אמונה בחזון שלי לעתידן ולצמיחתן של המושבות. אני מודה לח"כ בני גנץ על התמיכה, הדחיפה והאמונה בחזון המשותף".