ח"כ מתן כהנא (המחנה הממלכתי) שוחח היום (שני) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103fm והתייחס להצעתו להקים ממשלת אחדות לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו. 

סערת בן גביר: "גזען בנשמתו, זאת גרמניה של שנות ה-30"
השינוי הדרמטי של מירי רגב ברפורמת התחבורה הציבורית
 
"מראש אמרתי שהסיכוי לזה נמוך, גם במפלגה אצלי אומרים שזה לא רלוונטי ולכן אין מה לדון על זה", אמר. "הדבר היחיד שאני יודע זה שאם אף אחד לא ידבר על זה זה בטח לא יקרה, ואם מישהו ידבר על זה יש סיכוי שזה יקרה. אני אומר לכם שהעמדה של גנץ מאוד ברורה, גם אמרתי את זה, זה לא רלוונטי ולכן אין מה לדבר על זה. אנשים מאוד רציניים, כולל מהמערכת הפוליטית, פונים אליי בפרטי ואומרים לי 'אתה צודק, אין דרך אחרת'. בסוף, זה אחריותו של נתניהו, אין מה לעשות. הוא גם בעיניי זה שבגללו חוסר האמון הכל כך בולט היום שיש במערכת נובע ממה שהיה בבחירות מועד ג'. האחריות היא על כתפיו של נתניהו כי הוא ראש הממשלה, של כולנו".  

כשנשאל מה צריך לקרות על מנת שהצעתו תקודם, השיב: "אני לא מכיר שליחים, אליי לא מגיעים שליחים. אני רק זה ששם את הרעיון הזה על השולחן, כדי שהרעיון הזה יהיה רלוונטי. אם אף אחד לא ידבר על זה זה בטח לא יקרה, זה מה שאני יודע. אני חושב שהסיטואציה הפוליטית שאנחנו נמצאים בה חלק מזה זה תוצאה של שיח החרמות. בגלל השיח הזה אנחנו נמצאים במקום הכל כך גרוע שאנחנו נמצאים בו. אני מבין לחלוטין את תפיסת העולם של גנץ, שעם נתניהו אי אפשר לעשות עסקים. גנץ לא החרים אותו, זה לא היה חרם. גנץ אחרי מועד ג' נתן לו הזדמנות".

"אני מעריך שבבחירות הבאות, לכל המאוחר, השיח יהיה שונה, יהיה שיח של ערכים, של מדינה יהודית דמוקרטית", המשיך. "הניסיון לקבוע לליכודניקים מי המנהיג שלהם נכשל חמש פעמים, אין מה לעשות. הסיכוי נמוך, נתניהו זכה ביושר בכל החוסר אמון שהמערכת עכשיו מביעה בו. אבל לכן אני אומר שהאחריות על הכתפיים שלו, ואם יש מישהו שיכול איכשהו לגרום לעגלה הזו לצאת מהבוץ זה בסוף מנהיגה של מדינת ישראל - נתניהו".

עוד הוסיף ואמר: "אני אמרתי וכתבתי, המדינה היום נמצאת על סף תהום ונראה שהממשלה נחושה לצעוד צעד אחד קדימה אל תוך התהום. הדרך היחידה בעיניי לעצור את הדהירה המטורפת הזו להרס מדינת ישראל זו ממשלה שנשענת על הכוחות הדמוקרטיים שמאמינים במדינת ישראל נאמנה למגילת העצמאות. המצב הנוכחי הוא הכי גרוע שיכול להיות בפער ביחס לכל פתרון אחר, תראו מה קורה. תראו מה קרה עם לוב, זה הרי מטורף. רץ לספר לחבר'ה ותראו איפה אנחנו נמצאים. גם ככה לא רוצים לדבר איתנו, ועכשיו גם כשיש מגעים חשאיים גם את זה חייבים לרוץ לספר לחבר'ה ולדפוק את זה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm