ציפי ברנד, מי שמשמשת כמספר 2 ברשימה של המועמדת לראשות עיריית תל אביב אורנה ברביבאי, שוחחה הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב וגיא פלג בתכניתם ב-103F, והתייחסה לסערה שאירעה בכיכר דיזנגוף, לאחר שמפגינים הפריעו לתפלית יום כיפור המסורתית במקום. "אני הייתי בשטח, בכלל האירועים. היו מספר אירועי תפילות ברחבי העיר, באופן אישי הייתי בבית הכנסת. אורנה גם הייתה בבית הכנסת", ציינה. 

"לא נוותר על התפילה": בן גביר לא מתכוון להתקפל - במשטרה יכנסו דיון מיוחד
הקרב על כיכר דיזנגוף: התשובה של ראשי המחאה לבן גביר

היא ביקרה את התנהלות עיריית תל אביב באירוע: "בכיכר דיזינגוף הייתי בזמן הנעילה ולא שטפה את עיניי אפילו לא תמונה של פקח עירוני אחד. בערב יום הכיפורים עצמו, בבוקר התחילו קבוצות הוואטסאפ לגעוש, הייתה תחושה שמלחמה עומדת לפרוץ בכיכר. בבוקר עצמו אני באופן אישי התקשרתי לממונה על השיטור העירוני וביקשתי לשלוח פקחים, 'בואו נבטיח את שלום הבית'. לא היו שם פקחים בכלל".

כמו כן, ביקרה את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שהודיע כי יגיע מחר לכיכר דיזנגוף, לקיום תפילת ערבית: "צריך לא להתייחס אליו. אנחנו יכולים למנוע בגבולות החוק של מה שאפשר למנוע. אסור לשתף פעולה עם שר אלפי הפרצופים, לא ברור לי בתור מה הוא מגיע. בהינתן שיש אירוע כזה שיתנהל במסגרת החוק מה שיכול להתנהל שם. אני חושבת שלנו אסור לשתף פעולה בשום דרך אפשרית. 

עוד הוסיפה: "הייתי מתעלמת ממנו לחלוטין, לא לתת לו לנהל את הפרובוקציות בעיר שלנו. העיר שלנו זקוקה לשלום בית, תל אביב מכילה ציבור מגוון לאורך שנים. גם הציבור החרדי וגם החילוני יודעים לכבד את יום הכיפורים. להתעלם ממנו לחלוטין".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm.