שגריר ישראל לאו״ם, גלעד ארדן, קיים היום (שני) באו״ם אירוע מיוחד כדי לחשוף את הזוועות ומעשי האלימות המינית המזעזעים שביצעו מחבלי חמאס בנשים ישראליות בטבח ה-07.10 וכדי לדרוש את הגינוי הברור וההכרה של האו״ם והקהילה הבינלאומית. באירוע שהתקיים על רקע השתיקה המחפירה של האו״ם הוצגו ממצאים המוכיחים את מקרי האונס והאלימות המינית שביצע חמאס. 

דלק תמורת המשך הלחימה? הקבינט יקבל את ההחלטה הקשה ביותר של המלחמה
"מתנצלת בשם הכנסת": מה גרם לטלי גוטליב להזיל דמעה במליאה? | צפו

באירוע נאמו השגריר ארדן ושריל סנדברג, מנהלת התפעול של פייסבוק לשעבר, ובמהלכו הוקרן נאום מוקלט של מזכירת המדינה האמריקאית לשעבר, הילרי קלינטון. נאמו באירוע גם חברי צוותי רפואה, משטרה ומשפטנים שתיארו ממצאים המוכיחים את הזוועות שביצע חמאס בנשים. לאירוע הגיעו כ-700 שגרירים ודיפלומטים, נציגי סוכנויות או״ם, ארגונים יהודיים וארגוני חברה אזרחית.

ארדן: ״בשבעה באוקטובר חמאס ביצע מעשי אונס ואלימות מינית בנשים ונערות ישראליות. לאחר מכן הוא התהלך עם גופותיהן העירומות ברחובות עזה תוך כדי שההמון הריע. אלה לא היו החלטות של רגע בזירת הטבח. פשעי המין תוכננו מראש בקפידה! למחבלי חמאס הנאצי נאמר במפורש ומראש לבצע את מעשי הרוע האלו, כדי להטיל אימה עלינו ועל משפחותינו ולגרום לנו לפחד לחיות בישראל - זה האויב שאנחנו מתמודדים איתו, אויב שרואה באונס ובאלימות מינית כלי לגיטימי במלחמתו להשמדת ישראל״. 

במהלך נאומו, תקף ארדן את האו״ם ואת ארגון הנשים של האו״ם: ״הגופים הבינלאומיים שאמורים להגן על הנשים בעולם, הוכיחו שמדובר בנשים ישראליות - הם אדישים. בעיני הארגונים הללו- נשים ישראליות הן אינן נשים ואונס של נשים ישראליות הוא לא אונס. השתיקה שלהם מחרישת אוזניים! בחודש האחרון שלחתי לUN WOMEN שני מכתבים עם עדויות מצולמות של פשעי חמאס נגד נשים ושניהם זכו להתעלמות מוחלטת. רק לפני יומיים, כמעט חודשיים אחרי הטבח נזכר  פתאום UNWOMEN להתייחס לפשעי המין באופן מביש, אך זה מעט מידי ומאוחר מידי״. 

״במקום לתמוך באופן מיידי בקורבנות, UNWOMEN הציעו בחוצפה ״לחקור את האלימות המינית של חמאס באמצעות ארגון אנשטימי ומוטה״. השגריר הבהיר: ״החקירה היחידה שבאמת חייבת להתבצע היא חקירה של השתיקה האדישות של UNWOMEN לפשעים הנתעבים שביצע חמאס נגד נשים ישראליות״. 

השגריר ארדן הצהיר: ״אם האו״ם בוחר לשתוק מול הרוע, זה לא אומר שהעולם יילך בעקבותיו. העולם יידע את האמת! אנחנו נדאג להשמיע אותה בכל מקום. סיפוריהן של נשות ישראל לא יושתקו!״.