ח"כ אפרת רייטן (העבודה) אמרה היום (שני) כי "משטרת ישראל נמצאת במצוקה", והאשימה את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר כי "הוא הכניס אותם לסיטואציה שבה הוא שולט במינויים, הוא שולט בנרטיב". לשאלתו של אראל סג"ל ב-103FM בנושא מדיניות ישראל בתפילות על הר הבית היא השיבה: "נתניהו לא נמצא כאן יום-יומיים, הוא מבין היטב מה ההשלכות של זה. אני סמוכה ובטוחה שהוא לא יחליט לקחת החלטה כזו גורפת, גם לפגוע בתחושת השוויון".

מדינת בן גביר: נתניהו נכנע וישראל דוהרת במהירות אל התהום

רייטן התייחסה בריאיון לניסיון ההדחה של ח"כ עופר כסיף: "אין קשר בין חוק ההדחה לבין מה שהוא עשה ... במשך שנה שלמה הייתי במחאות, הגעתי לרוטמן לוועדות, אמרתי שאני רוצה לכבד את שלטון החוק, את החלטות בתי המשפט, אז החוק הזה לא מתאים להדחה - מה כן? הגשתי נגדו תלונה לוועדת האתיקה, מבחינתי שינקטו נגדו בצעדים המשמעתיים החמורים ביותר. מבחינתי אם אפשר היה להרחיק אותו מהכנסת, הרי זה הדבר. זה קמפיין של ליברמן ופורר, חבל שכולם נפלו לספין הזה. אנחנו צריכים לדעת להתמודד גם עם הביטויים הכי קיצוניים".

על רקע הירידה של המפלגה אל מתחת לאחוז החסימה בסקרים, ח"כ רייטן עדיין שוקלת התמודדות לראשות המפלגה ומבטיחה: "תוך חודשיים פה הולך להיות משהו אחר מבחינת ההתארגנות של העבודה". חה"כ ממפלגת העבודה השיבה לתהייתו של סג"ל כי המפלגה נעלמה: "אני לא מסכימה איתך. אני מסכימה בנקודה בה מפלגת העבודה מתנהלת ללא יו"ר בפועל, אנחנו נמצאים בתקופה שבה דברים מתרחשים אולי מאחורי הקלעים. וכן, דווקא עמדתנו מאוד עקבית וברורה לגבי כל הנושאים כולם. אין אצלנו זיגזוגים. דברים מאוד ברורים, גם לגבי הר הבית, כסיף".