ח"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) שוחחה היום (שני) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM ותקפה את ביקורת היועמ"שית על ההגבלות בתפילות ערביי ישראל בהר הבית. "אנחנו רואים באופן עקבי שכל מה שטוב ליהודים היא תעשה הפוך, בדברים שיועילו למאבק שלנו בטרור היא תמיד תתייצב בהגנה על המחבלים ולכן גם אנחנו המחוקק עם ידיים ורגליים קשורות", אמרה והוסיפה כי "אין אפשרות לחוקק חוק שיגן על אזרחי מדינת ישראל. במאבק בטרור אנחנו רואים את זה פעם אחר פעם, את אותם משפטנים שמעקרים את החוקים שאמורים לייצר הרתעה ולהגן".

סערה בשידור חי על הר הבית: "נתניהו הליזולופוב מפחד מבן גביר"

ח"כ סון הר מלך הגנה על ההגבלות, אותן דרש ראש המפלגה, איתמר בן גביר, וטענה כי למעלה מ-80% מערביי ישראל "תומכים בטבח של השבעה באוקטובר, זה אויב מאוד מתוחכם שמשתמש בשיטת המקל והגזר - שיטת הגזר בכנסת עם דיבורים יפים וארגונים מעונבים אירופאים שמתוקצבים במיליארדים ומגנים על מחבלים, שיטת המקל היא מה שראינו בשבעה באוקטובר ובכל הפיגועים שיש תמיד. המטרה שלהם היא לנשל אותנו מכל הנכסים הערכיים, המורשתיים שלנו. הם לא רוצים אותנו פה כי יש פה מלחמת מוסר וערכים - האור מול החושך. היום הציבור הרבה יותר מפוכח ויותר מבין עם מי יש לנו עסק".

חה"כ הגיבה לביקורות והסבירה את הגבלות הגיל בכך ש"ראינו שיש גילאים מאוד מסוימים שבהם אנחנו רואים יותר ניצול של עלייה להר הבית לטרור, הפגנות והסתה, ולכן הייתה דרישה שההגבלות יהיו מגיל מסוים. אם יש פה בלבול הדם של מי קודם למי אז צריך לעקור את זה מהשורש. אין פה שום בעיות של שוויון וכל ה'טרללת' ההזויה הזו. מדברים על שוויון ואז מדברים על זה שהם לא מוכנים שאנחנו נעלה להר הבית, זה המקום הכי קדוש לעם היהודי. אין לנו פה אויב נחמד דובון אכפת לי, יש לנו פה אויב שרוצה להשמיד את הקיום שלנו בעולם. אסור לנו לשתף פעולה".

בנושא הר הבית הדגישה הח"כית את הקשר לשמירה על זהות יהודית: "ברגע שאנחנו ממצמצים נראה בדיוק את אותה חולשה. ברגע שאתה מנשל את העם היהודי מהנכסים היסודיים שלו, שאתה מטשטש ומבלבל את הזהות שלו כאילו אנחנו ככל העמים, לא! אנחנו העם הנבחר ומנסים לטשטש את זה. אתה הופך להיות כ"כ חלוש וברגע ינצחו אותך. ברגע שנדע מה אנחנו ומי אנחנו אף אחד לא יוכל להחליש אותנו. וזה בדיוק מה שהחלישו, זה בדיוק מה ששברו. ומול זה צריך להיאבק".