עימות סוער התרחש היום (רביעי) במליאת הכנסת בין חבר הכנסת אחמד טיבי (תע"ל) לחברי הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) ורון כץ (יש עתיד), במהלך דיון על הצעת חוק התקנת מצלמות לשם הגנה על פעוטות במעונות יום.

אחרי מרוואן עיסא: האם צה"ל חיסל בכיר נוסף בחמאס?
גם פטור מגיוס וגם ממשלה: האסטרטגיה החדשה של המפלגות החרדיות

הוויכוח החל בזמן שכץ אמר דברים נגד ארגון אונר"א בעקבות הסיוע שלו לחמאס. "אונר"א זה ארגון טרור שצריך לצאת מהחוק", אמר. בתגובה התפרצו טיבי וחברי כנסת ערבים נוספים וטיבי הטיח בכץ: "אתה הח"כ הכי כושל פה".

בתגובה ענה לו כץ: "אחמד בוא תגיד לי מה עשית בשביל הציבור שלך, לא שלי. זה בושה וחרפה מה שקורה פה. אונר"א ייצא מהחוק, זה לא משנה מה תעשה. אנחנו לא נממן אותם".

בשלב זה התקרבה גוטליב לטיבי, שהרחיק אותה ממנו ואמר לה: "את לא שווה לנעל שלי".

עימות בין אחמד טיבי לרון כץ וטלי גוטליב (צילום :ערוץ הכנסת)

לאחר העימות כתבה גוטליב בחשבון ה-X שלה: "אחמד טיבי יועצו של רב המרצחים ערפאת, מהלל השהידים ותומך הטרור, צעק לעברי במליאת הכנסת כי אני לא שווה את סוליית הנעל שלו כשהוא מרים את רגלו. זהו טרור מילולי מפיו של תומך טרור בכנסת ישראל. אלה מילים שמשקפות את יחסו של טיבי ליהודיות. טיבי מתעב אותי ואת מה שאני משקפת. הבטחתי וקיימתי שאמנע את בחירתו לסגן יו״ר הכנסת, ואמשיך לפעול למען לא יהיו עוד תומכי טרור בכנסת ישראל, ואם אאלץ לסבול רפש אעשה זאת למען כבוד עם ישראל".