בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (שני) את תכניתם בשיחה על התקיפה האיראנית נגד ישראל. כספית האשים: "באמת היה לילה היסטורי, שמצד אחד הוא היה לילה של עלטה וחרדה, ומשהתברר שהצלחנו לבלום את התקיפה בצורה מזהירה, זה בזכות ביבי".

לא מה שציפינו: חלקים במפלגה הרפובליקנית התנגדו למימון סיוע לישראל
לא יכולה לבדה: על ישראל לנצל את ההזדמנות שהביאה המתקפה האיראנית

בתגובה, תקף מגל: "איפה היה כל המדע שלכם ב־7 באוקטובר? איפה רפאל והתעשייה האווירית?", ביקש ינון לשאול. "איפה חיל האוויר שלכם היה ב־7 באוקטובר? איפה הטייסים? קודם כל צריך להגיד תודה לבורא עולם. חמאס עשה מאיתנו פורפרה. הם רוצים גמישות במו"מ. מה זה השטויות האלה? הם לא זזו מילימטר, והעיקר מאשימים את נתניהו. מבלבלים למשפחות את המוח".

כספית המשיך את הביקורת החריפה שלו כלפי ראש הממשלה: "מה שקורה אצלכם מאז אותו לילה של התקיפה זה סוג של קריסה פנימית. יש רשימה של דברים שנתניהו אמר שיש תאריך, אתה יכול לעשות לי סדר? מה שקרס ב־7 באוקטובר בין היתר הוא כל הפיקוד והשליטה. כל אקט מלחמתי של ישראל צריך לקבל אישור של ארה"ב. לכן כולם מתנגדים לזה כל השנים".

"אתם לא מבינים את המזרח התיכון בכלל, אין לכם מושג", השיב מגל והוסיף: "אתם מרפים את ידיה של ישראל. ההיסטוריה תשפוט אתכם. אין מציאות אחרת, זה האדם שמנהל עכשיו את המלחמה של עם ישראל בעמלק. זו האמת. אתם, תוך כדי המלחמה בעמלק, פוגעים באדם שמנהל אותה. אתם פרקליטו של השטן".