על רקע הדיווח של עיתון ה"דיילי מייל" על הישארותם של כ-40 חטופים בלבד בחיים מתוך 133 שנמצאים שם, הגיב גיל דיקמן, בן דודה של כרמל גת שנחטפה לעזה, בחשבון הטוויטר שלו: "לא הודיעו לנו כלום. לא עדכנו אותנו במילה. בין אם זה שטויות חסרות בסיס או מידע אמיתי - עוד משפחות מסתובבות עכשיו עם החרדה הכי עמוקה שאפשר לדמיין"

נצח יהודה הוא רק הפתיח: הסנקציות על ישראל יתגברו עד לעצירת אספקת הנשק
מלחמה עם ישראל וצרות מבית: אזרחי איראן "חוששים מהגרוע מכל"

בהמשך התראיין דיקמן לתכנית של אראל סג''ל ב-103FM ודיבר על פעולותיו של פורום תקווה: "הקמפיין הזה של פורום תקווה הוא של פורום שמקדם מטרות שאני לא מאמין בהן והמשפחה של כרמל לא מאמינה בהן. זו זכותה של כל משפחה לחשוב שרק לחץ צבאי זה מה שיחזיר את החטופים, שצריך להיכנס לרפיח כדי להחזירם".

דיקמן חיזק והדגיש: "זו עמדה שאנו לא מחזיקים בה, ואני לא חושב שצריך שתרומות שיהיו קשורות לכרמל יסייעו למטרה הזו. כל כך פשוט. אסור להם להשתמש בשם של החטופה שלנו בשביל מטרות שאנו לא מאמינים בהן, ובכל זאת הם עשו זאת. זה כל הסיפור".

לצד זאת הזכיר וציין: "אני שותף בשבועות האחרונים להרבה מאוד מהלכים של קירוב, כולל תפילה בכותל ועוד אירועי אחדות שקורים יחד עם משפחות שמאמינות בדברים הללו ומשפחות שאינן מאמינות כמו המשפחה שלי. אנו עושים הרבה מאוד דברים שמטרתם קירוב לבבות".