אשר יקו, הישראלי העומד מאחורי סרטוני השטנה שבהם נראו נשיא המדינה, ראובן ריבלין, וראש הממשלה, בנימין נתניהו, במדים נאצים, עושה זאת שוב.



הבוקר (רביעי) הוא העלה ליוטיוב סרטון חדש מבית היוצר שלו, כשהפעם הוא "מלביש" את שר הביטחון, משה בוגי יעלון, במדים נאציים.



על רקע נאום בגרמנית, צירף יקו כיתובית בה נאמר בין היתר "יותר פשוט ושקט לקבור יהודים מאשר להילחם בטרור האסלאמי שמשתולל ברחבי מחנה הריכוז".



ב"פנינים" נוספים בסרטון מוסיף יקו: "אני משה בוגי יעלון - שמאלני, אנטישמי, שונא יהודים, מסיים בברכת 'הייל בג"צ', 'הייל בג"צ'" ועוד הוסיף: "אין באמת הבדל גדול בין מפלגת הליכוד למפלגת העבודה. כולם שמאלנים אנטישמים שונאי מתנחלים".



כזכור, בעקבות פרסום סרטוני השטנה נגד הנשיא ריבלין וראש הממשלה נתניהו, הודיעה פרקליטות המדינה כי אישרה לפתוח נגדו בחקירה "בחשד לעבירה של העלבת עובד ציבור". ראש האגף לחקירות ולמודיעין במשטרה הורה להטיל את ניהול החקירה על יחידת הסייבר הארצית בלהב 433 והיא תלווה על ידי לשכת המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים.



בסרטון נגד הנשיא, נראה ריבלין לבוש מדי גסטאפו, מצדיע במועל יד ואומר: "אני נשיא מלוקק וצבוע עם שנאה עצמית. כשיהודים נרצחים זה לא ממש מעניין אותי. אני אוהב ללקק למוסלמים את ה... אני נאצי שונא יהודים. זיג הייל. זיג הייל". בסוף הסרטון נכתב: "מחאה!!! דם יהודי אינו הפקר. אשריקו מהפייסבוק".



אשר יקו, המכנה עצמו "אשריקו מהפייסבוק" מתגורר לדבריו בארצות הברית. הוא משתייך ככל הנראה לפורום יהודי קיצוני בשם "כוח משימה יהודי – הימין האמיתי".



בשיחה עם "מעריב אונליין", אמר כי הוא אינו חושש מהחקירה נגדו והוסיף: "כבר התרגלתי שבכל פעם שאני יוצר תמונה מודיעים על חקירה, זו פשוט בדיחה, על חופש ביטוי כנראה לא שמעו במחנה הריכוז ישראל".