חבר הכנסת ינון מגל (הבית היהודי) נאם היום (שני) בכנסת והחליט לדבר בערבית כדי "שישמעו את האמת". מגל פתח ואמר: "שלום עליכם בני דודים. אני פונה אליכם בשפה הערבית משום שאני רוצה שתשמעו את האמת. המנהיגים שלכם לא אומרים לכם את האמת. שמעו לי, אנחנו חזרנו לארצנו אחרי 200 שנה בגלות, לא תשמעו על אירוע דומה לזה בהיסטוריה. זוהי מולדתנו היחידה וזה כתוב בקוראן בסורה 7 פסוק 106".



"הטרור והאלימות לא יוציאו אותנו מפה. תשתחררו מהחלום שביום מן הימים היהודים יעזבו את האדמה. אנחנו פה על האדמה הזו לעולם. הסתכלו סביבכם, מה אתם רואים? המזרח התיכון נחרב אבל פה גן עדן. תראו מה בנינו ב-67 שנים - אימפריה. ותראו את הרשות הפלסטינית. 20 שנה, מה בניתם? תראו את רצועת עזה - 10 שנים בלי יהודי אחד. מה בניתם? כלום. כל הכסף שלכם מוקדם לניסיון לחיסול ישראל", המשיך ח"כ מגל.



 

היום במליאה פניתי לערבים. בערבית. "אין כח בעולם שיכול לעצור את העם היהודי" צפו:

Posted by ‎ינון מגל - Yinon Magal‎ on Monday, November 23, 2015
 


מגל המשיך: "אבל זה לא יעזור. אתם לא הורגים אותנו בגלל הכיבוש או ההתנחלויות. האמת היא שאתם הורגים אותנו ושונאים אותנו בגלל שאנחנו בעלי הבית פה. אתם פתחתם במלחמה ב-1920, 1921, 1936 ו-1948 ונחלתם תבוסה קשה שאותה אתם מכנים 'יום הנכבה' ולא למדתם את השיעור ופתחתם באינתיפאדה ב1987, 2000 וגם עכשיו. כל סנטימטר וכל נשק שנתנו לכם לצורך השלום השתמשתם בהם נגדנו. אני אומר לכם, תלמדו את השיעור מההיסטוריה. אל תיפלו שוב לאותו פח ותדעו: מדינה פלסטינית לא תקום בין הנהר לים, תשכחו מהחלומות האלה".