ח"כ אראל מרגלית, שפתח השבוע בקמפיין אינטרנטי לגיוס מתפקדים לעבודה, כחלק מההכנות למרוץ עתידי לראשות המפלגה, יצא היום בסרטון חדש ובוטה שכבר הצליח לעורר הדים ולסחוט תגובות חריפות בתוך המפלגה. בסרטון, שהופק ע"י היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט, מדבר מרגלית בטון מתלהם תוך שימוש בביטויים "לא פרלמנטריים"."פישלנו. פישלנו כי נתנו להם לצרוח לצרוח ולהרגיש שהם צודקים. לצרוח ולהראות גברים ואלוהים תראו כמה פסיכופתים הם גידלו", פותח מרגלית תוך שהוא משלח חיצים בימין.

"הם גידלו את הצל שמפחד מהצל של עצמו. שישאל את הפנתרים השחורים איך מרימים מאבק בישראל, לא מאבק של אפסים. הם גידלו את לה פמיליה, חבורת ג'ובניקים שמרגישים גברים רק בקבוצות של מאה. הם גידלו את אורן חזן שהרובה היחיד שהחזיק בחיים שלו היה רובה מים במסיבת בריכה בקזינו בבולגריה. הם גידלו נערי הגבעות ששורפים משפחות וצריכים מוסד סגור ועוד לא דיברנו על ארגון להב"ה חבורת גברים שאף אחת לא רצתה אותם אבל אנחנו פישלנו פישלנו כי השארנו להם את הרחובות", ממשיך מרגלית בביקורת מרומזת על הנהגתו של יצחק הרצוג.
"פישלנו כי השארנו את הבמה לאלה שתוקעים דגלים בתחת במקום להניף אותם בגאון. פישלנו כי תקפנו את מנשקי המזוזות במקום פשוט לנשק אותם. בקיצור פישלנו כי שתקנו. כי פחדנו להראות כמוהם, כי פחדנו לספר שנתניהו 'מר ביטחון' שחרר הכי הרבה מחבלים בתולדות המדינה, שהוא ראש הממשלה הראשון שיצא תיקו עם החמאס, שבכללי הם בעיקר יודעים להחזיר שטחים  בלי תמורה, ליילל, להסית,להיכנס להיסטריה, להתקפל עם זנב בין הרגליים ואז להתבכיין", קובל מרגלית. 

אראל מרגלית: "תחזירו לנו את המדינה, קיבינמט"
"אבל רגע, אתם אומרים לפחות הם מחוברים לעם", ממשיך מרגלית לחבוט ואומר: "עאלק מחוברים אני דאגתי לפריפריה בשבוע כמו שמירי רגב לא תדאג לה כל החיים שלה כשהקמתי חברות לא הלכתי להרצליה פיתוח אלא עשיתי את זה עם צעירים בירושלים ובבאר שבע ובקריית שמונה והליכוד בינתיים? רק דיבר וצרח וגנח".
 
קטע מהסרטון הקודם של חבר הכנסת מרגלית. צילום מסך
קטע מהסרטון הקודם של חבר הכנסת מרגלית. צילום מסך


"אני צמחתי מאפס וראיתי מצוקות שנסיכי הליכוד עוד לא חוו בחיים שלהם. את הפריפריה הם רואים דרך האסמסים שהם שולחים לשם עם שקרים והסתה ש"הערבים נוהרים לקלפיות ואחרי זה, הם לא משתינים לכיוון של הפריפריה. אני אכלתי את החרא, את הזיעה ואת הדם עם החברים שלי בגולני בזמן שכל הביטחוניסיטים דה לה שמאטע אכלו בקריה ושירתו ב'במחנה'", המשיך תוך שהוא יורה לכל הכיוונים.  "אבל מה הם יודעים דבר אחד הרבה יותר טוב מאיתנו, הם יודעים לצרוח. אז עכשיו אנחנו נראה להם שגם לצעוק אנחנו יודעים יותר טוב. תחזירו לנו את המדינה קיבינימט!", קרא מרגלית תוך שהוא מגביר את קולו וסיים במילים: "די להגיד שהכל אבוד התפקדו עכשיו. נהיה גדולים", תקף מרגלית.
חברו לסיעה של מרגלית, ח"כ מיקי רוזנטל, צייץ בטוויטר את תגובתו לסרטון וכתב: "הדרך לאבדון רצופה ניבולי פה. ככה זה שמתמכרים ליועצים. איש עם הישגים רציניים עושה צחוק מעצמו. חבל".