פרסום ראשון. התארגנות בליכוד נגד התפקודתו של הראפר יואב אליאסי, המכונה "הצל" לשורות המפלגה. קבוצה של פעילי ליכוד בראשות ליאור הררי, מפעיל קבוצות וווטסאפ ופייסבוק של תומכי ליכוד, ובהן "אוהבים את שרה נתניהו", שלחו מכתב ליו"ר התנועה בנימין נתניהו בדרישה למנוע את צרופו של "הצל" לליכוד בשל הנזק התדמיתי הקשה שהוא גורם לשורות המפלגה.



במכתב נאמר: "כבוד : ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ויו"ר תנועת הליכוד . בימים האחרונים פורסם כי ח"כ אורן חזן צירף לתנועת הליכוד את יואב אליאסי הזמר המכונה "הצל" דבר זה אינו מועיל לליכוד ואף עלול לפגוע בנו תדמיתית כתנועה שאיננה ימין קיצוני מה שאכן הזמר הצל מזוהה ככזה. מילא אם כוונות ח"כ היו חיוביות לתנועת הליכוד אזי אולי היינו מקבלים זאת בהבנה אך ידועות גם דעותיו ופעילותו שאינן ממש עולות בקנה אחד עם פעילות סיעת הליכוד בשנה האחרונה .



לסיכום, אם ישנה אפשרות לא לגרום לנו לתנועה שלמה מבוכה בקרב מיליוני המצביעים הפוטנציאלים על פני אלף מצביעי הימין הקיצוני בטוחני שראש הממשלה יודע את התשובה. על המכתב חתמו פעילי ליכוד, ביניהם ליאור הררי , גבי טוויל , פנינה שלום , אליסיה אסייג, מיכאל רונן , אסף דאדשייב, חורש אשד, מרגלית חיים וליאת לוי, כולם מתפקדי ליכוד.



המכתב נשלח לאחר שאתמול חתם הצל טפסי התפקדות למפלגת הליכוד. אליאסי בחר לעשות את המהלך בלשכתו של ח"כ אורן חזן, שאמר: "אני שמח על הצטרפותו של 'הצל' לליכוד. הוא מייצג את קולם של מאות אלפים שרואים בו את הימין האמיתי. במפלגה שלנו, שבה יש קיצון אחד אחד המדבר על שתי מדינות לשני עמים צריך את קולו של הצל", אמר ח"כ חזן למעריב אונליין.



"בסופו של דבר הליכוד היא מפלגת הימין האמיתי על כל גווניו וככזאת יש גם לצל מקום אצלנו במפלגה. הוא יהיה תשובה הולמת לשיח השמלאני המתנשא וימשוך הרבה קולות לליכוד", אמר. עם זאת, לדברי ח"כ חזן, 'הצל' לא מתכוון להתמודד לכנסת, לפחות לא בתקופה הקרובה, והוסיף: "יחד עם זאת הייתי מחליף אותו ברצון עם כמה חברי כנסת בליכוד". לפני כחודש ביקר "הצל" בכנסת, נועד עם ח"כ חזן והתלונן בפניו על כך שגורמים שונים מאיימים על חייו. ח"כ חזן סיפר על כך אחר כך במליאת הכנסת.