הראפר יואב אליאסי (הצל) ממשיך לעורר סערה לאחר שהתפקד לפני יומיים למפלגת הליכוד. בפוסט שפרסם אתמול בעמוד הפייסבוק שלו, תקף את חבר הכנסת בני בגין (ליכוד), לאחר שהביע התנגדות להצטרפות אליאסי לסיעה. "אתמול בני בגין קרא לי בריון ואמר שהוא יפעל לפסול את מועמדתי לליכוד משום שאני מטיל עליו צל", כתב הצל והוסיף: "בני בגין מפחד ובצדק, כי עם כל הכבוד וההערצה שיש לי לאביו, במקרה שלו התפוח הרקוב נפל רחוק רחוק מהעץ והוא יודע שאני אומר שצריך לנקות את המסתננים שחדרו לשורות הליכוד, השם שלו יעלה והוא פשוט ניסה להקדים תרופה למכה".



הצל מתח ביקורת על ילדיו של בגין וכתב: "אז מעניין שאדם שחינך את הילדים שלו לשנאת ישראל ושנאת היהדות מטיף לי מוסר וקורא לי בשמות. אז למי שלא ידע תכירו את ילדיו של בני בגין 'הליכודניק'. אביטל בגין בתו התאסלמה והתחתנה עם גבר ערבי ובנו אבינדב המיר את דתו לבודהיזם והוא אנטי ציוני, פעיל באנרכיסטים נגד גדר מאלו שזורקים אבנים בבלעין על לוחמי צה"ל. (יש לי המון מידע מזעזע על בנו שאני מעדיף כרגע לא לחשוף רק כדי לא לפגוע בזכר סבו)".



בני בגין תחת מתקפה. צילום: מרק ישרל סלם
בני בגין תחת מתקפה. צילום: מרק ישרל סלם



הצל המשיך ותקף: "אז בני, אני אולי בריון או כל שם גנאי שתדביק לי, אבל אתה נטע זר בליכוד שנמצא שם מפאת כבוד לאביך ואתה רחוק שנת אור ממנו ולפי דעות ילדיך, לא קשה להבין מה הן דעותיך".



בתגובה לגינויים של הצל מהליכוד מסרו אמש בתגובה: "הליכוד מגנה את דבריו של הראפר יואב אליאסי המכונה הצל נגד ח"כ בני בגין. אין מקום למתקפה נגד ח"כ בני בגין, איש עתיר זכויות ומוערך שתרם רבות למדינת ישראל, עם ישראל ותנועת הליכוד". עם זאת בליכוד סרבו לומר האם יפעלו כדי לבטל את התפקדותו של הצל למפלגה.




"אם יש כמה יפי נפש - שיעקמו את האף"



לאחר המהומה שעורר, פרסם אליאסי סרטון בפייסבוק בו הוא הסביר את המניעים שהביאו אותו להתפקד לליכוד. "כמו שאתם רואים, שומעים, התפקדתי לליכוד, אבל אל תטעו לרגע, אני לא עושה את זה כי אני מסכים עם דרכו של הליכוד, אני עושה את זה כדי להחזיר את הליכוד לדרכם ולהזכיר להם את הערכים שהם שכחו מזמן והגיע הזמן להחזיר את המפלגה הזאת לימין, לא ימין מתחנף, לא מפלגת יישור קו עם השמאל כדי להיראות נאורים. לא מפלגת 'נקריב את לוחמינו בשם המוסריות' המזויפת, אלא מפלגה שאבא שלי היה מצביע לה, המפלגה שגדלתי על ערכיה. המפלגה של ארץ ישראל השלמה".אליאסי קרא לעוקבים שלו להצטרף לליכוד והוסיף: "תקראו לנו 'שומרי הליכוד'. אם יש כמה יפי נפש שיעקמו את האף, אז שיהיה להם אף עקום".



כזכור, לפני יומיים פורסם ב"מעריב אונליין" כי ח"כ בני בגין מתנגד לצירופו של הראפר לליכוד. ח"כ בגין אמר ביום רביעי כי "כאשר יש מי שנוהג כלפי יריבים פוליטיים בבריונות, מתפאר בה ומסית אחרים לנהוג כך ומגיש מועמדות לחברות לליכוד הוא מטיל עליו צל". ח"כ בגין הוסיף כי "על פי הבנתי, תקנון הליכוד מאפשר למנוע אישור מועמדותו וכך יש לנהוג".



אורן חזן ו"הצל" יואב אליאסי. צילום: ניר רגב
אורן חזן ו"הצל" יואב אליאסי. צילום: ניר רגב