בזמן שהמשבר על התאגיד נמצא בעינו, כשראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר האוצר, משה כחלון, התעמתו ביניהם על הנושא, מצא שר הביטחון, אביגדור ליברמן, זמן לענות לשאלות הגולשים בצ'אט בפייסבוק. במשך כמעט חצי שעה ענה ליברמן לשאלות, והתייחס למספר נושאים, כשהמרכזיים שבהם היה התחזקותה של איראן, אלאור אזריה, המדיניות נגד חמאס והחיסול המובטח של איסמעיל הנייה, וגם, לסיום, מה הוא מעדיף, שווארמה בפיתה או בלאפה.



שר הביטחון התייחס תחילה למצב בעזה ואמר: "שום דבר לא יעבוד רק בכוח, צריך גם כוח וגם תחכום וגם נחישות. צריך גם שתהיה לנו אחריות. אי אפשר לפתור בעיה באופן חד צדדי. אנחנו משתדלים להטיב עם אלה שלא מפירים את החוק, עם אלה שמוכנים להיות בקיום. אנחנו גם מוכנים ללכת ביד קשה נגד אלה שמנסים לפגוע בנו. הצהרתי על מדיניות מקלות וגזרים, ואנחנו נמשיך לעשות אותה גם בעתיד".



ליברמן התייחס גם לבנייה בשטחים ואמר: "אישרתי לבנות אלפי יחידות בינוי, אישרנו איפה שהיה צריך. הרבה מעבר למה שהתרגלנו עד עכשיו. יש כ-1000 יחידות דיור שנכנסו לבנייה. יש 500 יחידות דיור שעוברות בדיקה של משרד השיכון וייצאו לשיווק בזמן הקרוב. עוד 2500 יחידות נמצאות בבניה. הגדלנו את מספר הפלסטינים בישראל, ופעם ראשונה אישרנו לכמה כפרים בנייה בשטח C כמו מגרשי כדורגל ועזרה בצרכים הומניטריים".



 ליברמן על איראן: "צריך ללכת על המקור ולנקוט צעדים" 



"לגבי עזה - אין שום כוונה לחזור ולכבוש את רצועת עזה, או לבנות שם יישובים יהודיים מחדש. אבל צריך שהקהילה הבינלאומית תטיל את האחריות גם על חמאס, ארגון טרור שכל מטרתו היא השמדת מדינת ישראל. מבחינתנו אבל, איראן היא האיום המרכזי שכן היא לא ארגון טרור, אלא מדינת טרור מסוכנת, לכל האזור. קיומם של כל הארגונים, חיזבאללה, חמאס וג'יהאד איסלאמי, תלוי באיראן. היא השקיעה מיליארד ו-400 מיליון דולר למימון טרור בכל העולם. חזבאללה, חמאס, ח'ותים. לכולם יש טכנולוגיות איראניות, בנשק שמוברח מהמדינה. צריך ללכת על המקור, ואני מקווה שהקהילה הבינלאומית תאמר בקול ברור ותנקוט בצעדים בנושא.



לאחר שקיבל עשרות בקשות להתייחס גם לאלאור אזריה, אמר: "לגבי הנושא של אלאור אזריה. צריך לזכור שמדובר בחייל מצטיין מצד אחד, ובמחבל שבא להרוג יהודים ולפגוע בחיילים. אני פניתי באופן פומבי גם למשפחתו של אזריה, גם בכתב וגם באמצעות כלי התקשורת, והצעתי להם להסתפק בערכאה הראשונה, להסתפק במסלול הצבאי, ואנחנו כולנו מתפללים ומקווים שאלאור אזריה ייצא כמה שיותר מהר. גם אנשים כמוני שלא מסכימים עם פסק הדין, אין לנו ברירה אלא לכבד את זה. כל המערכת הצבאית בנויה על כך, גם אם אוהבים את זה או לא אוהבים את זה. זאת מסגרת צבאית, ואנשים לא יקבלו בהבנה את הפקודות הצבאיות. אני, כמו כולנו, מאחלים שכל הסאגה הזאת תסתיים בצורה הכי טובה שאפשר".



על ההבטחה לחסל את איסמעיל הנייה התייחס ליברמן כשאמר: "החוכמה באמת להתנהג באחריות ובנחישות ואני מציע שנחזור לסיפורי הנייה אחרי שאסיים את הקדנציה הזאת ותראו מה יהיה", הוסיף. הוא התייחס גם לשאלות על כניסתם של שוברי שתיקה לבית הספר התיכון הגימנסיה הרצליה ובחר לתקוף את מנהל בית הספר, זאב דגני: "מה שאנחנו רואים בבית הספר גימנסיה הרצליה היא תוצאה בלתי נגמרת. זאב דגני מנסה להיתמם ולהסוות את תפיסת עולמו על התלמידים, הוא ראוי ללמד בית הספר על שם אחמד יאסין".



לאחר מכן הוסיף, כשנשאל במישור האישי, האם הוא מעדיף שווארמה בפיתה או בלאפה, וענה בחיוך: "אני מעדיף פלאפל ולא שווארמה, ואם כבר לאכול בשר, אז אין ספק שעדיף סטייק", סיכם.