הסערה סביב הטור של יוסי קליין ב"הארץ" בנושא הדתיים-לאומיים לא יורדת מסדר היום, והיום (חמישי) התייחס לכך עו"ד יורם שפטל בתוכניתו ב-103FM. "לשיטתו של הביטאון האנטישמי הזה", פתח שפטל את מונולוג הפתיחה שלו, "חובשי הכיפות הסרוגות הם הראשונים בצה"ל, הם הראשונים בהתיישבות ובהתפתחות החברתית. הכיפות הסרוגות ראויות לעם ישראל ולמדינת ישראל והשניים הללו ראויים לכיפות הסרוגות. זה נועד להביע את החשיבות של הציונות הדתית המפוארת".  



לדברי שפטל, "לאומנות ערבית של חיזבאללה חמאס ומרצחי הפת"ח, הם לדעת הצחנה של 'הארץ' פחות מסוכנים לעם ישראל מאשר רב סרן רועי קליין ז"ל, שהשליך עצמו על רימון. בשביל קליין הוא מסוכן יותר לעם ישראל מאשר החיזבאללה. כמה אנטישמיות, כמה שנאת ישראל, איזו נבלות ושפל. כמה זוהמה מוסרית, אפילו אל ג'זירה לא היה מעז להוציא השוואה כזו".
 
גם ממו"ל העיתון, עמוס שוקן, לא חסך שפטל את ביקורתו: "'אל ארד' כולו, ובראש ובראשונה עמוס שוקן, הם המהדורה הישראלית של 'הלורד האו האו', אותו שרץ בן לאום אמריקאי-אירי שבעת מלחמת העולם השנייה התגורר בברלין ומשם שיתף תעמולה שקראה לציבור הבריטי להיכנע לאויב הנאצי ועשה הכל כדי לחבל ברוח הלחימה של העם הבריטי שעמד לבד מול החיה הנאצית. בסיום המלחמה נתפס אותו שרץ ומאחר שהיה תושב קבע בבריטניה ובית הלורדים, קבעו שהוא הפגין אי נאמנות הוא מצא עצמו על עמוד התלייה".

לדברי עורך הדין, "שוקן הוא ממש בן דמותו של אותו חלאה הלורד האו האו, כי שוקן מממן ומשלם משכורת לאמירה הס, שהעתיקה את מגוריה לשטח הרשות הפלסטינית ברמאללה ומשתפת וכותבת תעמולה של האויב הפלסטיני, שקורא רחובות על שם הגרועים שברוצחים מאז שהיטלר עצם עיניו. ועמוס שוקן מממן אותה ואת גדעון לוי וגם את אדון קליין, שכתב את המאמר המתועב והמחליא הזה, וגם את אורי משגב וגם את אלפר וגם את יתר אויבי העם היהודי שמשרתים את הנאצו-פאשיזם הערבי".
 
לטענת שפטל, עמוס שוקן וכנופייתו האנטישמית משרתים את הלאומנות הערבית הפסולה והמזויפת הזו, יום יום ושעה שעה. "הסבא זלמן שוקן היה מממן את ש"י עגנון והנכד שטוף השנאה וההזוי מממן את אמירה הס, גדעון לוי, אדון קליין ויתר שונאי ישראל שמטנפים באמצעות המקלדת ובאמצעות הדפוס מזהמים את הצחנון האנטישמי הארץ - 'אל ארד'".