בעת ביקורם בארצות הברית, הצטרפה עיתונאית חדשות 2, דנה וייס לראש הממשלה ורעייתו על מנת לבצע סיקור נרחב של השניים בביקור ביבשת. על פי דיווחים, רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, תקפה בחריפות את הכתבת הבכירה שמצאה את עצמה בעימות עם אשת ראש הממשלה לאור המצלמות.



הפרסום, שנחשף לראשונה אצל בן כספית, עורר הדים, ועיתונאי "מעריב" סיפר על התקרית ב-103FM: "פרסמתי ציוץ אמש כי במסגרת מסע הציד התקשורתי אחר ראש הממשלה ורעייתו, דנה וייס חטפה אש ועברה שטיפה סוערת במהלך הביקור הממלכתי של ראש הממשלה ורעייתו בארצות הברית על דבריה החריפים שאמרה הכתבת בתוכניתה בסוף השבוע על פרשת החמגשיות במעון ראש הממשלה. הכתבת והגברת הראשונה נפגשו בארוחת שבת בה שרה הסתערה על הכתבת בזעם. ראש הממשלה באותה עת החליט שוב שאינו מתערב והתעלם מדברי אשתו". 



לאחר מכן, סיפר כספית על פגישה מעניינת שהתרחשה במהלך הלילה: "בנוסף לאירוע הזה, התקיימה הלילה סולחה היסטורית בין ראש הממשלה לרון לאודר שנמנעו ליצור קשר אחד עם השני מאז פרסום תחקיר 'ביבי טורס' בערוץ 10 שהיה תחת שליטתו של לאודר. מאותו הרגע הוא גורש מסביבתו של ראש הממשלה והלילה שמעתי שהם נפגשו לסולחה. היו כמה ניסיונות בעבר, שבאחת מהן לאודר אפילו המתין שעות בלובי מלון ולא זכה לפגישה, ולאחר מכן היתה פגישה חפוזה, הפעם, לפי מה שהבנתי, הם נפגשו לשיחה".



רון לאודר. צילום: פלאש 90



האירוע המעניין עד עתה מהביקור של ראש הממשלה באמריקה הדרומית, הוא דווקא הטענה של ראש הממשלה, כי הוא לא זוכר לסיקור של הביקור ההיסטורי, לטענתו. הפאנל, שכלל את דרור רפאל, ניסים משעל וספי עובדיה, התייחס לסרטון: "הוא הכין סרטון שהשורה התחתונה שלו פשוט לא נכונה. הוא קבע כי התקשורת סיקרה כמעט 0% את הביקור בעוד שהוא סוקר עשרות אלפי פעמים בכל ערוצי התקשורת".



"זה פשוט שקר גס" השיב בן כספית: "גם ראש הממשלה מהשמאל היה מקבל את אותו סיקור, אפילו מינוס. הסיבה שלא היו שידורים חיים מתוך הביקור היו עקב הפרשי השעות שלא אפשרו לבצע שידור חי עבור הצופים. הסיבה שהקריקטורה של יאיר נתניהו סוקרה יותר הייתה כי היא מעניינת יותר. הנאומים באו"ם ישודרו חי ובנאומים אלו הוא תמיד מקבל סיקורים אוהדים בעוד שהוא מסרב להתראיין לערוצים הללו באופן גורף".