מאמץ דיפלומטי לקיים את הופעתה של לורד בישראל: שגריר ישראל בניו זילנד, יצחק גרברג, הזמין היום (שלישי) את הזמרת המפורסמת שביטלה את ביקורה בארץ בעקבות לחץ של ארגוני BDS לשיחה, בה ינסה לשכנע אותה לחזור בה מהחלטתה. בהודעה שפרסם דובר משרד החוץ, עמנואל נחשון, נאמר כי גרברג הזמין את לורד לשיחה ידידותית, בה הוא צפוי להדגיש שישראל היא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון וייטען כי ארגוני ה-BDS מנהלים אג'נדה של שנאה.



כזכור, ביום ראשון האחרון הודיעה לורד כי היא מבטלת את הופעתה שתוכננה להתקיים בחודש יולי בתל אביב, וזאת בשל קריאות של ארגוני BDS להחרים את ישראל. בהודעה שפרסמה הזמרת נאמר: "היי חברים, אז בנוגע להופעה בתל אביב, קיבלתי כמות ענקית של הודעות ומכתבים, ניהלתי הרבה דיונים עם אנשים עם דעות שונות ואני חושבת שההחלטה הנכונה בזמן זה היא לבטל את ההופעה",



עוד הוסיפה לורד כי היא "רואה את עצמי כצעירה מעורבת, קראתי הרבה ושמעתי הרבה דעות לפני שהחלטתי לקבוע הופעה בתל אביב, אני אני לא גאה להודות בכך שלא עשיתי את הבחירה הנכונה בפעם הזו. תל אביב, זה היה חלום שלי לבקר בפינה היפהפייה הזו של העולם במשך שנים רבות, ואני באמת מצטערת לבטל את ההתחייבות שלי לבוא להופיע בשבילכם. אני מקווה שעוד נרקוד יום אחד".