ח"כ אורן חזן, שוועדת האתיקה צפויה להרחיק אותו מדיוני המליאה וועדות הכנסת לתקופה של שישה חודשים, התעמת היום (שלישי) בשידור חי בערוץ הכנסת עם יו"ר הועדה, ח"כ יצחק וקנין. כשהוא יושב באולפן הכנסת שוחח ח"כ חזן בטלפון עם ח"כ וקנין ואמר לו: "אני מנסה להבין האם אוכל להופיע בפני הוועדה. יש סיבה שאתם מתחמקים או עסוקים בהדלפות?".

הוא ביקש לדעת האם הפרסומים על כך שהוא עומד להיות מורחק לשישה חודשים נכונים. ח"כ וקנין סירב לומר לו מה ההחלטה אך אמר כי טרם פורסמה. בטרם הסתיימה השיחה אמר ח"כ חזן לוקנין: "תמכתם בטרור".
 
אורן חזן וחיליק בר בעימות חריף
אחר כך התנהל דין ודברים סוער וחריף בין ח"כ חזן לבין ח"כ חיליק בר (המחנה הציוני) שלגלג על העונש הצפוי לחזן ואמר: "אבל גדול ירד על הבית. אני אוריד את הדגל לחצי התורן כשאורן לא יפלוט את השטויות שלו.  הוא קרא הרגע ליו"ר ועדת האתיקה תומך טרור".

אורן חזן. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
אורן חזן. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בתגובה האשים ח"כ חזן את ח"כ בר בכך שהוא נוסע במשלחות לחו"ל להיפגש עם הגרועים שבאויבי ישראל. ח"כ בר: "אתה התחננת לנסוע להיפגש איתם", תוך שהוא מכוון למשלחת של ח"כים ופלסטינים שהתארחה באירלנד. "אני אומר לך בפנים. אתה בחרת לטוס לאירלנד לחגוג עם אויבינו", אמר ח"כ חזן. ח"כ בר: "מסיבות זה התחום שלך. לי אין רזומה של מסיבות וחגיגות". חזן השיב: "הפלסטינים פחדו שאני אבוא". ח"כ בר: "חזן עם השקרים. אתה חושב שאתה  יכול לשקר כל הזמן לכולם וכולם יאמינו לך. כשאתה קורא לי לווקנין  וליו"ר הכנסת תומכי טרור. אתה מגלומן ונרקסיסט שחושב שביבי, יולי והנשיא קטנים עליך".
חזן: "אתה חצוף אל תגיד דבר כזה. אני מעביר ביקורת על מי שצריך". ח"כ בר: "אתה כל היום מכפיש ומקלל אנשים שיש להם רזומה יותר משלך, תשים סוף לפה המסריח שלך. צריך להעמיד במקום את הנרקסיסט המגלומן הזה".

"הרקורד שלו גובל בין סירסורים להימורים" 
בהמשך אמר ח"כ חזן כי את התלונות נגדו, שבגינן הוא צפוי לעונש הרחקה ממושך, הגישו חברי כנסת "תומכי טרור": "חנין זועבי טוענת שאני מפריע לה לדבר בראיון. טיבי טוען שהפרעתי לו לנהל דיון. הוא לא ראוי לנהל דיון כשהוא מסית נגד חיילים. זחלקה שטוען שהפרעתי לו במסדרון. אעשה את זהו עוד 200 פעם. הוא אמר שהדגל יותר גרוע מסרטן. הוא אמר שהוא מוכן למות ולא לשיר המנון. שימות". 
 
חיליק בר. צילום: מרק ישראל סלם
חיליק בר. צילום: מרק ישראל סלם

 
על העונש המסתמן אמר ח"כ חזן: "תמוה בעיני שרק אתמול אני קורא  לאדשלטיין להתפטר על ניסיון הפוטש לנתניהו ושראש הממשלה השתגע ומחצית סיעת הליכוד לא צריכה להיות, רק אתמול אני קורא לו להתנצל ופתאום צצה השמועה שרוצים להרחיק אותי". הוא האשים כי "ועדת האתיקה היא הזרוע הביצועית של אלדשטיין. וקנין מקבל הוראות מיו"ר הכנסת אחרי שהוא סידר לו ג'וב של סגן יו"ר הכנסת".
הוא גם תקף את חברי ועדת האתיקה על שלדבריו הם מתדרכים עיתונאים עוד בטרם הוא עצמו קיבל את החלטת הוועדה. ח"כ בר עקץ אותו: "עכשיו כשתורחק לשישה חודשים יהיה לך  זמן לפתח זוגיות עם חנין זועבי שגם היא הורחקה בעבר לשישה חודשים. אנחנו מסרבים לקבל הטפת מסר מאיש עם אפס רזומה שרוב הרקוד שלו גובל בין סירסורים להימורים, זה מה שעשית בחיים", הוסיף ח"כ בר.

לאחר העימות הטלוויזיוני בין השניים, הם עברו ולקחו אותו למסדרון הכנסת. לא נגענו. ח"כ חזן: "אני לא סרסרתי ולא הימרתי בחיים שלי. אתה מושחת".  ח"כ בר: "אולי תסדר לי עבודה בקזינו שלך בבורגס". ח"כ חזן: "מציע לך להיות עובד ניקיון. איש קטן". 

חזן: "אתה עומד מאחורי הדברים שאמרת עלי, נכון?"
 
בר: "אני עומד מאחורי הדברים".
 
חזן: "ממה אתה מפחד?" 
 
בר: "אני לא מפחד, אני לא עובד אצלך. אתה מעליב אנשים, וחובט בהם ומשפיל אותם, אז תדע לקבל את האמת הכואבת בפרצוף".
 
חזן: "תענה לי על השאלה ואל תברח. אני מתכוון להגיש נגדך תביעה - אתה תהיה מוכן להתחייב למצלמה שלא תתחבא מאחורי החסינות?"
 
בר: "אתה משפיל אנשים, ומשפיל נשים. אני לא מפחד ממך, אני מוכן בכל מקום להתייצב מולך".
 
חזן: "אתה מאיים? לא רבתי עם אף אחד בחיי, לא הרבצתי מימיי".
 
בר: "קח כדורים כפרה, למישהו יש את הכדורים של אורן? האדומים. אני לא קורא לח"כיות זונות ואני לא משפיל נשים ואני לא שובניסט. פחדן זה מי שיוצא על חנין זועבי ועל מיכל בירן ועל סתיו שפיר ועל ציפי לבני".
 
חזן: "יש לך פה מלוכלך".
 
בר: "אורן חזן אמר שיש לי פה מלוכלך. איזו מחמאה, זה כמו שרב יגיד לי שהוא צדיק. אתה פחדן, מגלומן, שובניסט, משפיל נשים".
 
חזן: "אתה מביך את עצמך, אתה גיבור בגלל שיש לך חסינות".
 
בר: "אני לא סופר אותך, אני אסיר אלף חסינויות בשבילך".
 
חזן: "לחיצת יד?" 
 
בר: "לא". 
 
חזן: "אתה חודר לי למרחב האישי". 
 
בר: "אתה מבין כמה אתה עלוב אורן? גזגז, לך חפש מי ינענע אותך".