לאחר המלצות המשטרה לפיהן הם ממליצים לפרקליטות להגיש כתבי אישום נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התבטא ח"כ דודי אמסלם בצורה חריפה כנגד ח"כ יאיר לפיד, אותו כינה 'מלשן' מעל דוכן הכנסת. לאחר מכן עוד הוסיף ותקף אותו, וטען כי הוא לא עשה שום דבר לטובת המדינה, בזמן שאחרים עלו על הג'בלאות, גדלו ופיתחו עיירות פיתוח, ועוד. היום (ראשון) התראיין יו"ר הקואליציה בגלי צה"ל וחזר בו מהמילים שאמר. לאחר מכן הסתער על המשטרה, וגם על לפיד, ותקף בחריפות את הדרך בה מתנהלות החקירות. לאחר מכן גם ציין כי מזהירים אותו שהוא יישא בתוצאות גם מהבחינה האישית מאוחר יותר.



הלנת על הצדק שבה צוירת ככלב תקיפה במהלך סוף השבוע בקריקטורות, אין חרטה אולי על מה שאמרת?

"בוא נסכם שההתבטאות שאמרתי ביום שלישי לא היתה מוצלחת, לא ממש פרלמנטרית ולא הייתי אומר אותה שוב, אבל לענייננו - לפיד מכנה אותי רוטוויילר, הוא שנתיים קורא לנו מושחתים. לא שמעתי משהו מלפיד גינוי כשזליכה אז העיד וטומי לפיד כינה אותו 'מלשן'. מה שקרה כאן זה דבר חמור. לפיד היה חבר של מילצ'ן הרבה מאוד שנים".

"מה ששמעתי, ותבדקו את זה שבמייסדים של המפלגה יש 100 אנשים, אני הבנתי שאחת מהן זאת הבת של מילצ'ן, אז זה לא משהו מלפני 25 שנים. תבדקו את זה. לפיד טוען שהוא חבר שלו טוב. לכן מה עשה לפיד? הוא הרי לא אמר שמילצ'ן חבר שלו. אם לפיד חשב שיש פה משהו חריג, היה צריך לדפוק בדלת כמו באותו היום ולהגיד את זה למשטרה כמו כל אזרח. מה הוא נזכר היום. מה קרה היום? זה שהוא בא היום למשטרה, זה צריך להרים אנטנה. יש לו מוטיבציה כדי לעשות את זה כדי להחליף את נתניהו". 

"הם מאשימים את ראש הממשלה בזה שהוא קיבל שוחד, אבל זה שהחוק לא נחקק, זה בסדר. אם הוא לא נחקק, אז זה לא צריך להיות כלום. גם לפיד התעניין. אז תבין טוב מה קרה פה. אגב, אני לא בטוח שהזמינו אותו להעיד, יכול להיות שהוא בא לבד. מה שעצבן אותי פה, לשיטתו, שראש הממשלה לקח אותו הצידה ודיבר איתו על מילצ'ן. היות ואני רואה את המעשה שלו כחמור יותר, הוא בא כדי להציל את עורו. המשטרה בעצם רואה את מה שהיא רואה. מה קרה? זה נשמע הגיוני?
"בסופו של דבר, ההתבטאות לא היתה מוצלחת, אז בוודאי שאני לא שמח, אבל מה שקורה שם בכל הסיפור הזה הוא זה שלא איזה חיים משה אמר 'באתי להתלונן'. מישהו אסף מידע והעביר למשטרה. זה מישהו שיש לו שלושה אלמנטים: גם מוטיבציה אדירה שתהיה חקירה, גם מישהו שמכיר את מילצ'ן ברמה הכי אישית, וגם מי יש לו קשר למשטרת ישראל. תחשבו לבד מי יכול". 

אתה מפחד שגם אתה תגיע לחקירה?
"ההמלצות הן הדבר הכי חמור שקרה, ואף אחד לא שם לב שמשהו אחר חשוב קורה. כתבתי ונפגשתי עם מבקר המדינה בעניין, ביקשתי שתהיה חקירה, ביקשתי לבדוק נושאים כאלה. כשנכנסתי לדיון עם המפכ"ל חברי כנסת מפחדים לדבר, והם אמרו לי את זה, אפילו אנשים מהרחוב, כל פעם שאני הולך לסופר או משהו כזה באים אלי ואומרים לי 'תיזהר אתה תהיה הבא בתור של המשטרה', סיכם אמסלם.