בצל סערת פסקת ההתגברות, המאיימת על שלמות הקואליציה, גינה הבוקר (שני) אליקים רובינשטיין, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון לשעבר ומזכיר הממשלה בדימוס, בראיון בגלי צה"ל, את מתקפות הפוליטיקאים על בית המשפט העליון. לדבריו, "הפיכת בית המשפט העליון לאויב העם על ידי פוליטיקאים מסוימים - הזויה". 



"בית המשפט יכול לשגות, אך מה שהולך פה בזמן האחרון זה דמוניזציה", קבע השופט לשעבר, שהסביר: "מדובר באחת היצירות הטובות של מדינת ישראל, מגן מיעוטים וחלשים, וגם בעולם היא נחשבת לנכס אסטרטגי. לגופו של דבר, בית המשפט מאוד זהיר חוקתי בניגוד לעליהום עליו".



"אני שומע", המשיך רובינשטיין, "שאחרי ששמענו את חבר הכנסת מוטי יוגב, שרצה לעלות על בית המשפט עם די-ניין (D-9), עכשיו אומרים במפלגה שלו שבית המשפט מונע הריסות בתים. אבל בית המשפט, כמעט בכל התיקים, אישר הריסת בתים או לא התערב בנושא. כשחוזרים אלף פעם על אותה עלילה, היא נקלטת, ואז בסוף יש דיבורים מסוימים שנוחים לחלק מהפוליטיקאים, ואני בטוח שראש הממשלה מכיר את המורכבות של העניין".



על הדיווח לפיו נתניהו נפגש עם נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק, אמר כי "זה חשוב מאוד שהוא ייפגש גם עם אסתר חיות. חובה לשמוע את מה שיש לנשיאת בית המשפט העליון או לחבריה לומר, ואני רק יכול לברך על זה".