לא רק גנץ: מכשירו הסלולרי של שר הפנים לשעבר גדעון סער נפרץ על גורם לא ידוע, כך דווח הערב (ראשון) בחדשות כאן. על פי הדיווח, סער גילה על הפריצה למכשירו לפני כחודשיים, לפני קיום הפריימריז בליכוד, בהם הגיע למקום הרביעי ושובץ במקום החמישי ברשימת המפלגה. גם מועד הפריצה עצמה לא ידוע, אלא רק על מועד גילוייה. זהו לא מקרה הפריצה הסלולרי היחיד שנחשף במערכת הבחירות האחרונה, כאשר באמצע החודש שעבר נחשפה פריצה דומה למכשירו הסלולרי של יו"ר כחול לבן, בני גנץ.



על פי החשד, הפריצה לטלפון של גנץ נעשתה על ידי איראן, ששאבה את תכולת הטלפון. בליכוד טענו כי המידע שנשאב מהמכשיר הופך את גנץ כנתון לסחיטה, אך הרמטכ"ל לשעבר דחה את הטענות וטען כי במכשירו הסלולרי לא היה חומר ביטחוני, והחומר האישי שהיה בו לא מציב אותו בסכנת סחיטה. כלי התקיפה ששומש במקרה נשלח לגנץ דרך סמס, מייל או וואטסאפ המכילים קישור, שלחיצה עליו מאפשרת לתוקף גישה לנתונים השמורים במכשיר הסלולרי של קורבן התקיפה. יש לציין בכירים במערכת הביטחון לא נהנים מטלפונים מאובטחים אחרי שירותם, דבר שהקל על התקיפה נגד גנץ. 



קורבן נוסף לתקיפה סלולרית במערכת הבחירות הייתה שרת המשפטים איילת שקד, שהוזהרה על ידי השב"כ כי ייתכן והטלפון שלה נתון להאזנה.