ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש מחר עם ראש ממשלת יוון, קיריאקוס מיצוטקיס, שיגיע לביקור בישראל, ויהיה האישיות הזרה הבכירה הראשונה נשארת ללון בישראל מאז פרוץ משבר הקורונה. בישראל אומרים שהעובדה שמיצוטקיס יישן כאן מסמלת את החשיבות של היחסים בין המדינות. 

יחד עם ראש הממשלה היווני יגיעו לישראל גם מספר שרים: חוץ, תיירות, אנרגיה, איכות סביבה ומים ופיתוח ההשקעות, ודגש חזק יהיה על הנושאים הכלכלים המשותפים לשתי המדינות, במיוחד לאור העובדה שיוון שוב נכנסה למצב כלכלי לא טוב זמן קצר בלבד לאחר שנחלצה מהמשבר הכלכלי שפקד אותה לפני מספר שנים. 

נושאים נוספים שצפויים לעלות על סדר היום בפגישות היא פתיחת המדינות לטיסות, נושא שגם צפוי לעלות בפגישה של נתניהו עם נשיא קפריסין בשבוע הבא. בשתי המדינות ציפו לחידוש זרימת התיירים בין המדינות, תוך ציפייה שישראלים שנוסעים ליוון לא יצטרכו לעבור בידוד בדרך לשם ובחזרה. לאור מצב התחלואה בארץ, בישראל לא יכולים להתחייב על הדדיות בתיירות והיוונים ככל הנראה יסתפקו בכך שתוצג גישה חיובית לחידוש התיירות, גם אם כרגע בממשלה לא יוכלו להציג מועד מדויק לחידוש הטיסות ליוון.

גם פרויקט צינור הגז יעלה לדיון. ובירושלים אומרים כי יש שיח ער בין שרי האנרגיה של שתי המדינות בנושא המימון שלו. גם הרצון לרתום את איטליה לפרויקט יעלה, ושרי החוץ של גשתי המדינות ידברו על הצורך להביא את רומא לחתימה על האיסט-מד.