ספירת הקולות נמשכת, ונכון לעכשיו המועמד המוביל הוא המועמד הדמוקרטי, ג'ו ביידן. בזמן שטראמפ מיהר להאשים את הדמוקרטים בגניבת הבחירות ואף הספיק לפנות לבית המשפט במישיגן ובפנסילבניה בדרישה לעצירת ספירת הקולות, ביידן עלה לנאום טרום ניצחון שהביא איתו תגובות נרחבות ברחבי הרשת. בנאומו הדגיש: "אחרי לילה ארוך של ספירה, אנחנו מובילים במספיק מדינות כדי להגיע ל-270 אלקטורים".

מקורב לראש הממשלה הישראלי בנימין נתניהו, חשף כי נתניהו התכונן לאפשרות בה ג'ו ביידן ינצח בבחירות בארצות הברית ויכנס לבית הלבן במקומו של טראמפ.על פי גורם בתוך מפלגת הליכוד, נתניהו, שבשנותיו כראש ממשלת ישראל הספיק גם להתעמת עם שני נשיאים דמוקרטיים, ביל קלינטון וברק אובמה, ידע להסתדר גם עם המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן במידה ויזכה להיות הנשיא ה-46 של ארה"ב והוא יודע שעליו להתנהל בזהירות רבה על מנת להבטיח להם התחלה חלקה.

הנאום של ג'ו ביידן. צילום: רויטרס

"אני אזרח אמריקאי במשך 54 שנים ובכל תקופת היותי כזה מעולם לא ראיתי בחירות כה גרועות. זה הספיק לי. עד שתתקן את המדינה הזאת, אני אארוז את המזוודות שלי לאנגליה - שם הם באמת יודעים לנהל מדינה", כתב גולש נסער, וקיבל תגובות נרחבות.

בתגובה להאשמות טראמפ, הגיבו תומכיו של ביידן: "אינך יכול לתבוע דבר - הבחירות הן שלנו, לאשלך או של סגן הנשיא ביידן. אנחנו בעם מחליטים". 

 "עכשיו שטראמפ הוא ברווז צולע, האם טוויטר יכול בבקשה לחסום אותו?"

"טראמפ יכול פשוט לעזוב? מה המטרה בנוכחות שלו? התנהגותו דומה לפסיכוזה. בינתיים ביידן מכין את הממשל שלו ואמר- 'היום נגיע ל-270 אלקטורים'. זה יום נהדר עבור אמריקה. הבוחרים צריכים להיות גאים".